Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Favoritar
Hahaha! Vilken rolig tråd! :D
Jag hade varit på någon bjudning och druckit lite mycket vin. Smög in i sovrummet och bytte trosor och la mig för att sova, vaknade tidigt och behövde gå på toaletten, insåg då att det inte var trosor jag satt på mig utan ett sexigt nattlinne fast upp och ner så det satt på som trosor typ. Tänkte för mig själv att det var tur maken sov. Synd bara han hade sett mig trä på detta under natten o undrat vad jag höll på med :P
Nagellacksborttagning istället för sminkbortagning.
Samma rosa färg på flaska.
Tog händerna fulla och skulle precis till att börja gnugga ögonen.
Jag hann inte stoppa min rörelse men delade på fingrarna så det
mesta rann ut.
Usch. Det kunde gått illa.
Jag skulle hålla i en presentation för styrelsen på mitt jobb.
Det blev en väldigt stressig morgon med barn som inte ville klä på sig, jag hann inte med att göra i ordning mig själv och jag var lite sen när jag körde från dagis.
Jag passade på att sminka mig i bilen när jag stod stilla i kö in mot stan.
Kommer inrusande i konferensrummet och kör min presentation, men jag känner att nånting är konstigt då folk sneglar och inte vill titta direkt på mig när jag talar.
I pausen besöker jag damernas och inser att jag bara sminkat mig runt ena ögat. Jag ville bara sjunka genom golvet.
minns en gång när jag var i 10 årsåldern och hade drömt en läskig mardröm och ville in och lägga mig brevid mamma i hennes säng... hade glömt att vi hade gäster som skulle sova över och som hade lånat mammas säng.... lägger mig och märker hur detta inte alls är mamma, utan jag har lagt mig brevid fruns man som skrämde mig ännu mer när han sätter sig upp och undrar om nåt hänt... rusar ut ur rummet till vardagsrummet och ser då självklart att jag inte år plats i soffan brevid mamma och måste gå upp på rummet igen när det redan var så mörkt!!
haha detta var mer läskigt då och inte så pinsamt, men nu garvar jag åt det :)
Haha. Den här tråden vill jag läsa!
*