Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
En stressig morgon för ett par veckor sedan svalde jag nikotintabletten och gick och sög på en alvedon. (Skulle alltså svälja ner en alvedon och sedan ta en nikotintablett:)
Var så nyvaken och bortkommen att det tog en stund innan jag förstod vad som var fel. Alvedon smakar ju päckel, så jag gick och funderade hårt, vad ÄÄÄÄÄR det som är fel nu. *s*
Favoritar denna tråd!
Jobbar på ett mindre hotell och hotellet hade varit fullbokat över natten när en gäst kommer och vill ha ett rum. Vi ser i listorna att ett par rum har lämnats och vi får bråttom att städa ett av dessa.
Tar med mig en kollega och låser upp dörren, stövlar igenom rummet som känns väldigt kvavt. Går rakt fram till fönstret, drar undan gardinerna och öppnar fönstret samtidigt som jag utbrister "shit vad här luktar illa!!".
Hör bakom mig min kollega säga " oj, ursäkta oss..." och vänder mig om och ser att det ligger en yrvaken man i sängen.... grattis. Jag dog lite och skyndade mig ut ur rummet.
// Städerskan som numera håller käften och kollar NOGA vilket rum hon går in i.....
Till anonyma städerskan: hahahahahaha jag skrattar ihjäl mig här. Kan riktigt se det framför mig;)
Jag helammar vår nu 12 veckor gamla son. Ni som ammar/ammat vet ju hur törstig man blir..
Hur som helst, vi tog kvällsfärjan från Sthlm mot Åbo, jag hade i förväg köpt flaskvatten till nattens amningar (kranvattnet är ju så äckligt på båtarna). Sambon hade en burk Bonaqua.
På natten när jag ammade lillen drack jag upp allt mitt vatten. Han ammade länge och jag var så fruktansvärt törstig.. När han väl var klar var jag så törstig att jag höll på att smälla av. Jag skulle just gå och dricka ur kranen på toaletten då jag ser Bonaquaburken på sängbordet. Känner på den och den är halvfull! Yes!! Häller hastigt i mig den då jag var så törstig. Känner hur det börjar bränna i halsen..
Snus.
Sambons prillor i burken..