Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Som barn hade jag ofta mask i magen och då rekommenderade en äldre dam att blanda ättika å vatten på en bomullstusd och ha den mellan skinkorna. Första gången gick allt kanon å masken försvann efter ett par dagar! Andra gången var min mamma stressad och tyckte antagligen jag var allmänt gnällig ( var lite hypokondrisk ) När jag fick tussen så tyckte jag att det brände och sved i rumpan men mamma som bara tyckte att jag överdrev insåg efter några timmar att hon glömde blanda med vatten så jag hade bara ättika på tussen!!! Maskarna sten dog och har inte haft det efter det men min rumpa fick lite stryk.. Hahhah
En annan miss som jag gjort.
Jag hade fått ett recept på en kycklingsoppa av en kompis som var asgod när vi ätit den hemma hos henne. Det var en av dem som man gör från grunden med buljong etc från en hel kyckling.
Den står på spisen ett antal timmar och puttrar. När buljongen är klar och kycklingbitarna hackade etc så tar jag fram silen för att sila bort "skräpet". Häller det genom silen och skriker NEEEEJ!
Jag hade visst glömt bort att ta skålen under silen så allt rann bort i slasken... det enda som var kvar var skräpet...
Jag blev så förbannad att jag grät.
Mannen kommer in och frågar om inte maten är klar snart och ser min förbannade min. (Kan tillägga att jag missat att det skulle ta så lång tid så klockan hade blivit rätt mycket...)
Det blev knäckemackor för det var det enda som fanns hemma då vi skulle handla morgonen dagen därpå... pizzerian hade redan hunnit stänga för dagen...
Hade haft en lite flirt en kväll med en killkompis så vi fortsatte efter det att sms:a varandra och flirtade på lite friskt! Skrev sen med honom på msn och då hade han bytt mob och ej fått med alla nummer så han bad om det, skrev det först på msn sen även som ett sms. Fortsatte sms i några veckor när jag hade tråkigt ;) Var dit en kväll på middag och badade karbad, dagen efter sms:ade jag att jag skulle komma och hämta min badkläder och då skrev han att hmmm....tror du ska ta reda på vem det egentligen är du sms:ar med :O SHIT!!!!!! De hette lika i min mob så jag har ej reagerat på att det var fel person som jag sms:at med den sista tiden!!! Snacka om att den grabben fick kul, jag skämdes såååå otroligt mycket!!! Men nu får du ju inte sluta sms heller, skrev han efter att jag bett om ursäkt!! JAG SLUTADE! hahaha Så det kan gå när man inte har full koll:P

Just ja, jag har stått på Max och försökt beställa en Mc Feast och en mc Flurry, sonen hade talat om vad han ville ha, men han trodde att jag skulle till Mc Donalds och jag som inte handlar så ofta på såna ställen tänkte ju inte på det utan gick in på Max för att det var mindre kö. Hon i kassan bara flinade och föreslog lite annat ist. Jag skämdes iaf..hehe