Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Gjorde missen hos svärmor förra sommaren att borsta tänderna med corega tandpeoteslim ist för tandkräm
Kommit ut från gymet och försökt låsa upp bilen. Eftersom vi haft inbrottsförsök visste jag att låset kunde vara lite marigt. Gick runt till passagerarsida och försökte men det gick inte heller. Svor och sparkade på biljäveln. Upptäckte tillslut ett klistermärke på rutan och undrade varför maken satt dit det. Ungefär då upptäckte jag att det inte var vår bil. Det var inte ens rätt märke. Bara samma färg och ungefär liknande bil.
Jag och min förra sambo var lite "heta" en kväll och skulle till i sovrummet. Han frågar mig vart glidmedlet (har torra slemhinnor) är och jag tar fram en flaska ur nattduksbordet och ger den till honom. Han trycker rejält på flaskan och jösses vad det svider till... har fått tag i rengöringsspriten till min dildo i stället... ajajaj
Jag var snabb till duschen....