Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Borstat tänderna med maskaran har man ju gjort en tidig morgon :) Inte så gott och inte så vita tänder, ha ha.
Jag trodde att jag tog ansiktsvatten på en bomullstuss en tidig morgon och började köra runt i ansiktet, tyvärr hade jag tagit fel på ansitsvattnet och nagelnacksremovern. Det sved rätt bra och jag var röd och nariig i en vecka efter,
Sen har jag ett antal gånger försökt låsa upp grannens dörr, då jag tagit fel på en våning. Helt nykter dessutom.
Just ja.
Har försökt låsa upp ytterdörren hemma med visa- kortet.
Var nog en kombo av vana med låskort på jobbet + nyss varit på Ica och handlat på kortet... Tur att ingen såg.
Jag var ensam hemma och väntade gäster, så blev jag tvungen att snabbt ge mig av en liten sväng.
Så jag gjorde så att jag la dörrnycklarna på en liten utskjutning vid soptunnan, så dom skulle komma in.
Sen kom jag på att dom ju inte visste det om dom skulle komma just då.
Så jag skrev en lapp som utförligt berättade vart jag lagt nycklarna och så hängde jag upp den på ytterdörren.
Listigt. :)
Satt och pratade med min syster häromdagen. Hon skulle berätta för våran mamma att hon hade köpt hennes dotters leksaks barnvagn på nätet.
Syster: Ja, jag köpte den på Lajbanssons, Lajbanssons med "J".
Jag: Jaa.. Precis som spöket Laban!
HAHA, totalt hjärnsläpp. 
En annan gång gick jag nästan ut genom ytterdörren med bar överkropp.
Kysste fel kille på krogen. Som tur är så såg inte min dåvarande pojkvän det.