• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • TeamCaz
    Anonym skrev 2012-05-14 09:30:15 följande:
    Määän lägg av, nån skrev ju samma historia två inlägg upp.
    Haha, såg den nu Vad får dig att tro att jag läser ett inlägg o sen skriver om samma efter två inlägg?? Dessutom hade denna tjejen inte inga barn då, hon själv var runt 15 år då...
    Men tydligen är det väl lätt hänt...
    Jag Älskar Min Fina Familj
  • Anonym
    Insatt skrev 2012-05-12 12:28:43 följande:
    Detta är sant.
    Vad är man för dumskalle om man släpper sig inne bilen stället för ute på gatan? Nej, jag tror inte att det är sant.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-14 10:12:08 följande:
    Vad är man för dumskalle om man släpper sig inne bilen stället för ute på gatan? Nej, jag tror inte att det är sant.

Haha håller med. Varför ens släppa en brakare, gör en pysare med stil istället!
  • Anonym (haha!!)

Jag körde ofta bil till skolan under gymnasietiden tsm med klasskompisar. Vi körde ju på våran musik på hösta volym.

EN dag skulle jag köra mamma någonstans och startade bilen. då vrålade det ur högtalarna: tuttar, tuttar, tuttar överallt... Kommer inte ihåg vad sången heter nu men det var kul. Vi flabbade järnet, hon tyckte nog vi var rätt skumma...  

• Anonym
    Anonym (haha!!) skrev 2012-05-14 10:36:54 följande:
    Jag körde ofta bil till skolan under gymnasietiden tsm med klasskompisar. Vi körde ju på våran musik på hösta volym.

EN dag skulle jag köra mamma någonstans och startade bilen. då vrålade det ur högtalarna: tuttar, tuttar, tuttar överallt... Kommer inte ihåg vad sången heter nu men det var kul. Vi flabbade järnet, hon tyckte nog vi var rätt skumma...  
    HAHAHA

(tror det är Hjalle och Heavy som sjunger den, men är inte säker)
  • Errol Flynn

Försökte låsa upp ytterdörren igår kväll med bilnycklarna. Stod 1 meter ifrån dörren och tryckte frenetiskt på den lilla knappen på nyckeln och undrade vad det var för j-vla fel. Sambon tittade på mig som om jag var efterbliven.

• TaSe

Min mor har alltid varit en fena på att blanda ihop oss syskons namn. Jag, som är yngst i syskonskaran, har sällan under uppväxten fått rätt namn ropat efter mig.
    Men, när jag som 15-åring träffar en kille som efter ett tag följer med hem för att träffa familjen, då tar mamma priset!
    Mitt i fikan fräser mamma "Jonas! Ligg inte där och tigg!"
    Jonas, det var min kille det. Och det var ju knappast han som låg på golvet och tiggde.

• Errol Flynn
    TaSe skrev 2012-05-14 10:50:49 följande:
    Min mor har alltid varit en fena på att blanda ihop oss syskons namn. Jag, som är yngst i syskonskaran, har sällan under uppväxten fått rätt namn ropat efter mig.
    Men, när jag som 15-åring träffar en kille som efter ett tag följer med hem för att träffa familjen, då tar mamma priset!
    Mitt i fikan fräser mamma "Jonas! Ligg inte där och tigg!"
    Jonas, det var min kille det. Och det var ju knappast han som låg på golvet och tiggde.

Ha ha ha. Skitkul.
  • Toppen9

Jag hade rätt nyligen flyttat till egen lägenhet när jag trött som bara den kom hem en tidig morgon eftersom jag arbetade natt. Först försökte jag låsa upp dörren men den hade svällt igen (hade hänt förut) så jag försökte med våld att få den att öppnas tills jag insåg att det var grannens dörr.
    Smet fort som attan in hemma till mig och började koka gröt, satte på tvn och startade datorn. Efter ett litet tag började det lukta bränt och jag inser att jag somnat i soffan och min gröt var numera bara en kolklump i botten av kastrullen. Sp det var bara att börja vädra ut lukten ur lägenheten och rengöra spis/kastrull och ytorna där omkring.

Inte så kul start på min lediga dag.

• Koppkaka
    TeamCaz skrev 2012-05-14 09:16:07 följande:
    Sluta bråka nu o ha kul istället

Min kompis skulle på sin första gyn-undersökning. Så hon rakade sig där nere o sprutade på lite deo. När hon kommer dit tittar han konstigt o säger "Ja du har gjort dig fin ser jag" Hon hade råkat ta glitter-spray istället för deo
    Jo jo. För den har vi ju aldrig hört förut :P
    Leo <3 110819, 3400g och 49 cm lång <3
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!