Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Jag körde ofta bil till skolan under gymnasietiden tsm med klasskompisar. Vi körde ju på våran musik på hösta volym.
EN dag skulle jag köra mamma någonstans och startade bilen. då vrålade det ur högtalarna: tuttar, tuttar, tuttar överallt... Kommer inte ihåg vad sången heter nu men det var kul. Vi flabbade järnet, hon tyckte nog vi var rätt skumma...
Försökte låsa upp ytterdörren igår kväll med bilnycklarna. Stod 1 meter ifrån dörren och tryckte frenetiskt på den lilla knappen på nyckeln och undrade vad det var för j-vla fel. Sambon tittade på mig som om jag var efterbliven.
Min mor har alltid varit en fena på att blanda ihop oss syskons namn. Jag, som är yngst i syskonskaran, har sällan under uppväxten fått rätt namn ropat efter mig.
Men, när jag som 15-åring träffar en kille som efter ett tag följer med hem för att träffa familjen, då tar mamma priset!
Mitt i fikan fräser mamma "Jonas! Ligg inte där och tigg!"
Jonas, det var min kille det. Och det var ju knappast han som låg på golvet och tiggde.
Jag hade rätt nyligen flyttat till egen lägenhet när jag trött som bara den kom hem en tidig morgon eftersom jag arbetade natt. Först försökte jag låsa upp dörren men den hade svällt igen (hade hänt förut) så jag försökte med våld att få den att öppnas tills jag insåg att det var grannens dörr.
Smet fort som attan in hemma till mig och började koka gröt, satte på tvn och startade datorn. Efter ett litet tag började det lukta bränt och jag inser att jag somnat i soffan och min gröt var numera bara en kolklump i botten av kastrullen. Sp det var bara att börja vädra ut lukten ur lägenheten och rengöra spis/kastrull och ytorna där omkring.
Inte så kul start på min lediga dag.