• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • Anonym
    TeamCaz skrev 2012-05-14 13:04:48 följande:
    ? Vad får dig att tro att jag vill se min kompis könsorgan?

nu får du ge dej, gå inte ot hela tide
  • TeamCaz
    Anonym skrev 2012-05-14 13:06:11 följande:
    nu får du ge dej, gå inte ot hela tide
    Vad är det jag ska ge mig med? Jag har ju inte gjort något? Mer än skrev ett inlägg om vad som hänt min vän för några år sedan.... Sen vet jag faktiskt inte vad "ot" betyder...
    Men jag är gravid o kanske är det hormoner, men jag gillar inte denna tråden längre.. Har med bara skrattat åt allas inlägg innan o läst vidare, om jag sett något som är en känd historia har ju inte jag brytt mig om det, men att få hela familjeliv kastad på en för en sån sak så tycker jag inte ens familjeliv är roligt längre..
    Jag Älskar Min Fina Familj
  • lovebuz

Hade en lärare som var något förvirrad. Hon skulle ut och gå med hunden men det slutade med att hon gick ut med kopplet och lämnade hunden hemma. Lite förvirrad.

• ElectroDiva
    TeamCaz skrev 2012-05-14 10:01:18 följande:
    Nope, hon var i tonåren då

Haha, tänk att jag visste att nån skulle hoppa på mig om denna Men den är sann, Emelie Johansson heter hon. Detta var länge sedan
    Ni får tro vad ni vill..

Men - var inte detta en tråd där man skulle skriva o ha kul?
    Varför skulle inte samma sak kunna hända flera personer?
    Tror det är ganska vanligt faktiskt
    Men men, jag tar inte åt mig
    menade inte att hoppa på, men hade nån i min närhet berättat det hade jag haft svårt att tro på det
  • Coyote
    TeamCaz skrev 2012-05-14 13:09:35 följande:
    Vad är det jag ska ge mig med? Jag har ju inte gjort något? Mer än skrev ett inlägg om vad som hänt min vän för några år sedan.... Sen vet jag faktiskt inte vad "ot" betyder...
    Men jag är gravid o kanske är det hormoner, men jag gillar inte denna tråden längre.. Har med bara skrattat åt allas inlägg innan o läst vidare, om jag sett något som är en känd historia har ju inte jag brytt mig om det, men att få hela familjeliv kastad på en för en sån sak så tycker jag inte ens familjeliv är roligt längre..
    Det du gjorde, som jag tror att många (med mig) reagerade på var att du skrev att folk skulle ha roligt och sluta tjafsa, och sen skriver du om en identisk händelse (glitter i muffen innan gyn) som personen två inlägg ovan gjort. Det blir liksom alla fel man kan göra på en gång.
  • Coyote
    lovebuz skrev 2012-05-14 13:10:22 följande:
    Har dessutom lagt in både videodosan och en tom mattallrik i kylskåpet ;)
    Haha! Det har jag gjort några gånger, försökt ställa in disken i kylen, då är man rätt tankspridd.
  • ElectroDiva
    Anonym skrev 2012-05-14 12:50:07 följande:
    Och vem sprutar ens deo där nere. Haha. 
    been there done that
  • TeamCaz
    ElectroDiva skrev 2012-05-14 13:15:33 följande:
    menade inte att hoppa på, men hade nån i min närhet berättat det hade jag haft svårt att tro på det
    Lugnt...
    Coyote skrev 2012-05-14 13:15:57 följande:
    Det du gjorde, som jag tror att många (med mig) reagerade på var att du skrev att folk skulle ha roligt och sluta tjafsa, och sen skriver du om en identisk händelse (glitter i muffen innan gyn) som personen två inlägg ovan gjort. Det blir liksom alla fel man kan göra på en gång.
    Jag läser inte alla inlägg folk skriver. Tydligen har jag missat just det inlägget.. förlåt för det..
    Jag försökte i början att ignorera era påhopp, men nu blev det jobbigt..
    Jag Älskar Min Fina Familj
  • Buscemi
    ElectroDiva skrev 2012-05-14 13:19:08 följande:
    been there done that
    Med glitter? Cool
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!