Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Jag har faktiskt råkar få glitter på muttan! Och på andra diverse ställen på kroppen ^^'
Min lärdom utav det - sminka dig aldrig när du precis klivit ur duschen och fortfarande är naken.
Jag hade duschat av endast kroppen eftersom håret var friserat.
Och ska du dekorera håret eller ansiktet med glitter - TA PÅ DIG TROSOR FÖRST!
Kan ju säga att min dåvarande kille.. ja, han skrattade så han grina.
"Men vadfan har du gjort här förnåt?" undrade han.
Det blev inget ligga den natten kan jag ju säga xD
Glitter är förresten ett helvete att få bort där nere 0.O
Det var dessutom ROSA sabla glitter som jag fått med en tidning med borste på toppen.
Tänkte bara vifta lite i håret och ansiktet för att det skulle glittra under kvällen men det kom mer än jag hade trott.
Sen gör jag mig aldrig fin för gynekologen för enda gången jag varit hos en - var när jag var gravid och då var magen i vägen så jag kunde ändå inte hålla på där nere med rakhyvel xD
Nu lugnar vi ner oss här inne och skrattar bara åt varandras historier istället för att påpeka fel osv =)
men sluta hacka på henne nu då ,det är ju ni som fortsätter gå OT, o sluta vara anonyma om ni ska hacka