• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • Anonym
    ElectroDiva skrev 2012-05-14 13:32:14 följande:
    men sluta hacka på henne nu då ,det är ju ni som fortsätter gå OT, o sluta vara anonyma om ni ska hacka

Man får inte ifrågasätta att folk är anonyma. Inlägger kommer att tas bort.
    Alla är välkomna att diskutera, anonyma eller inte. 
  • Anonym
    TeamCaz skrev 2012-05-14 13:32:29 följande:
    Vad har jag NU gjort för fel???????????

du fortsätter jöh hela jäkla tiden, lägg ner
  • Coyote
    ElectroDiva skrev 2012-05-14 13:29:42 följande:
    yngre ungdomens dagar då man skulle vara så fräsch man kunde för pojkvännen.. sved faktiskt inte :)
    Haha! Tur att man växte upp sen. Jag har i och för sig haft lite parfym på utsidan av trosorna, av samma anledning.
  • ElectroDiva
    Coyote skrev 2012-05-14 13:35:17 följande:
    Haha! Tur att man växte upp sen. Jag har i och för sig haft lite parfym på utsidan av trosorna, av samma anledning.
    jag hade på insidan och utsidan.. undra vad grabbsen tänkte egentligenDrömmerparfymerat underliv
  • TeamCaz

Tänk om ALLA här som håller på att skriva MOT mig nu, skulle sitta i ett rum ihop. med mig.. Hur många skulle inte ni vara på EN person? Vad kallar ni det?? Är det snällt???? Är ni vuxna???

Jag drar fan nu.. Tar bort denna tråden.... Fanns ju en person som kunde var vänlig här iallafall.. *tack*

O er andra elakingar... Ni gör mig fan förbannad... Att man som vuxen människa kan vara flera stycken som går på en människa är fan inte normalt... Usch för er... (vuxna? In my ass)

Jag Älskar Min Fina Familj
  • Coyote
    ElectroDiva skrev 2012-05-14 13:36:07 följande:
    jag hade på insidan och utsidan.. undra vad grabbsen tänkte egentligenDrömmerparfymerat underliv
    Haha, jag vill inte veta vad de tänkte! Men det kanske inte är så konstigt att unga killar tror att tjejer inte bajsar?
  • ElectroDiva
    TeamCaz skrev 2012-05-14 13:36:15 följande:
    Tänk om ALLA här som håller på att skriva MOT mig nu, skulle sitta i ett rum ihop. med mig.. Hur många skulle inte ni vara på EN person? Vad kallar ni det?? Är det snällt???? Är ni vuxna???

Jag drar fan nu.. Tar bort denna tråden.... Fanns ju en person som kunde var vänlig här iallafall.. *tack*

O er andra elakingar... Ni gör mig fan förbannad... Att man som vuxen människa kan vara flera stycken som går på en människa är fan inte normalt... Usch för er... (vuxna? In my ass)
    jag ursäktade mig.
  • TeamCaz
    ElectroDiva skrev 2012-05-14 13:37:35 följande:
    jag ursäktade mig.
    ja absolut, det var dig jag menade med tack med

jag blir bara så trött på folk som hela tiden ideligen ideligen ska hålla på när man inte gjort nåt..
    Nåja, hoppas ni får det kul här Jag letar bra upp en annat liknande tråd
    Jag Älskar Min Fina Familj
  • annca

Var på läkarbesök på den klinik jag går till regelbundet, och lämnar min patientbricka (tror jag) till sköterskan i receptionen, som gör iordning provtagnigspapper och sånt.
    Visar sig, när proverna är tagna och provtagningssköterskan ska notera vad det nu är hon noterra, att det inte alls var min patientbricka, utan dotterns. "Men, heter du verkligen Mathilda?" (Där ser man hur myckat man verkligen tittar på saker man antar är rätt...), så i mina papper var jag född 2005... Var bara att göra om och göra rätt...

Och appropå TeamCaz historia:
    Man säger ju att  det ligger ett korn sanning i alla rykten; nånstans måste ju historien ha sitt ursprung.
    Det kanske faktiskt *är* den tjejen som är "Glittersprayens" moder, ju!

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • ElectroDiva
    Coyote skrev 2012-05-14 13:37:17 följande:
    Haha, jag vill inte veta vad de tänkte! Men det kanske inte är så konstigt att unga killar tror att tjejer inte bajsar?
    haha
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!