Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
parfymerat underliv
Tänk om ALLA här som håller på att skriva MOT mig nu, skulle sitta i ett rum ihop. med mig.. Hur många skulle inte ni vara på EN person? Vad kallar ni det?? Är det snällt???? Är ni vuxna???
Jag drar fan nu.. Tar bort denna tråden.... Fanns ju en person som kunde var vänlig här iallafall.. *tack*
O er andra elakingar... Ni gör mig fan förbannad... Att man som vuxen människa kan vara flera stycken som går på en människa är fan inte normalt... Usch för er... (vuxna? In my ass)
parfymerat underlivVar på läkarbesök på den klinik jag går till regelbundet, och lämnar min patientbricka (tror jag) till sköterskan i receptionen, som gör iordning provtagnigspapper och sånt.
Visar sig, när proverna är tagna och provtagningssköterskan ska notera vad det nu är hon noterra, att det inte alls var min patientbricka, utan dotterns. "Men, heter du verkligen Mathilda?" (Där ser man hur myckat man verkligen tittar på saker man antar är rätt...), så i mina papper var jag född 2005... Var bara att göra om och göra rätt...
Och appropå TeamCaz historia:
Man säger ju att det ligger ett korn sanning i alla rykten; nånstans måste ju historien ha sitt ursprung.
Det kanske faktiskt *är* den tjejen som är "Glittersprayens" moder, ju! ![]()