• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • Anonym (Fastnade)

Fastnade upp och ner i ett klätterträd som liten. Det värsta var att det inte var tillåtet att klättra i trädet och där satt jag.

• Bonanza
    annca skrev 2012-05-14 13:41:01 följande:
    Och appropå TeamCaz historia:
    Man säger ju att  det ligger ett korn sanning i alla rykten; nånstans måste ju historien ha sitt ursprung.
    Det kanske faktiskt *är* den tjejen som är "Glittersprayens" moder, ju!
    Tja, det beror väl på när det inträffade då, för jag hörde den historien som barn på 90-talet. Fast då var det min mammas kompis kollega, så klart.

• Tirja
    Anonym skrev 2012-05-14 10:12:08 följande:
    Vad är man för dumskalle om man släpper sig inne bilen stället för ute på gatan? Nej, jag tror inte att det är sant.
    Min sambo VARJE gång vi sätter oss i bilen nästan :P Skulle skratta arslet av mig om han satte sig i fel bil och gjorde det!
    Jag brukar på peka att han gärna får släppa sig utanför men det tycker han är pinsamt :P
  • Khaleesi

Fyllde motorolja i kylarvätskebehållaren i bilen (eller om det nu var tvärtom). Till min stora förvåning hände absolut ingenting.

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • ElectroDiva
    Khaleesi skrev 2012-05-14 13:57:50 följande:
    Fyllde motorolja i kylarvätskebehållaren i bilen (eller om det nu var tvärtom). Till min stora förvåning hände absolut ingenting.
    läste MOROTSOLJA först
  • Moderator

App app app!

Diskutera gärna men låt bli att hoppa på varandra.
    Tänk på hur du uttrycker dig och speciellt som anonym.
    En tillsägelse/varning som anonym innebär att förmånen att skriva anonymt är förbrukad ett tag framöver.
    /Moderator

Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
  • Anonym (törs man berätta)

Efter att ha läst dom sista sidorna som bara är fyllda med misstro så vet jag inte om jag törs berätta detta som FAKTISKT HÄNDE MIG!!!

Skulle på mitt första gynbesök och var fruktansvärt nervös, hade lyckats skjuta på det hur länge som helst men nu var det dags.

Iaf så tvättade jag mig NOGA och länge, inser att jag kommer att komma försent och blir jättestressad. Så kommer tanken, tänk om jag iaf luktar apa där nere(hade haft sex med killen precis innan), så jag sliter åt mig en parfymbruk och sprayar ner i mina byxor. 
    Skyndar iväg och kommer precis i tid. När jag sedan drar av mig brallorna så känner jag hur det riktigt stinker parfym, killparfym. Gynekologen säger bara: Du vet att det inte är bra och spruta sådana mängder parfym  där nere va? 
    Kändes inte bra att ligga där i den utsatta positionen då, skämdes som bara den Skäms 

• PolyPond

Inte jag, men väl min barnmorskas kollega, har lyckats kalla mig för alla mina förnamn (har för många), inklusive dubbelnamnskombinationer av dem, men fortfarande inte träffat rätt. Ändå har jag nog rättat henne varje gång.
    Vid ett tillfälle ringde hon mig och frågade efter xxx-xx, varpå jag (som inte kopplade att det skulle vara jag) svarade "det finns ingen sådan här" och avslutade samtalet.

Jag börjar allvarligt att fundera på att stryka ett par av mina förnamn.

• Anonym
    Anonym (törs man berätta) skrev 2012-05-14 14:39:24 följande:
    Efter att ha läst dom sista sidorna som bara är fyllda med misstro så vet jag inte om jag törs berätta detta som FAKTISKT HÄNDE MIG!!!

Skulle på mitt första gynbesök och var fruktansvärt nervös, hade lyckats skjuta på det hur länge som helst men nu var det dags.

Iaf så tvättade jag mig NOGA och länge, inser att jag kommer att komma försent och blir jättestressad. Så kommer tanken, tänk om jag iaf luktar apa där nere(hade haft sex med killen precis innan), så jag sliter åt mig en parfymbruk och sprayar ner i mina byxor. 
    Skyndar iväg och kommer precis i tid. När jag sedan drar av mig brallorna så känner jag hur det riktigt stinker parfym, killparfym. Gynekologen säger bara: Du vet att det inte är bra och spruta sådana mängder parfym  där nere va? 
    Kändes inte bra att ligga där i den utsatta positionen då, skämdes som bara den Skäms 
    Annu en vandringshistoria...
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!