Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
baddade ansiktet med aceton istället för ansiktsvatten
Fastnade upp och ner i ett klätterträd som liten. Det värsta var att det inte var tillåtet att klättra i trädet och där satt jag.
Fyllde motorolja i kylarvätskebehållaren i bilen (eller om det nu var tvärtom). Till min stora förvåning hände absolut ingenting.
App app app!
Diskutera gärna men låt bli att hoppa på varandra.
Tänk på hur du uttrycker dig och speciellt som anonym.
En tillsägelse/varning som anonym innebär att förmånen att skriva anonymt är förbrukad ett tag framöver.
/Moderator
Efter att ha läst dom sista sidorna som bara är fyllda med misstro så vet jag inte om jag törs berätta detta som FAKTISKT HÄNDE MIG!!!
Skulle på mitt första gynbesök och var fruktansvärt nervös, hade lyckats skjuta på det hur länge som helst men nu var det dags.
Iaf så tvättade jag mig NOGA och länge, inser att jag kommer att komma försent och blir jättestressad. Så kommer tanken, tänk om jag iaf luktar apa där nere(hade haft sex med killen precis innan), så jag sliter åt mig en parfymbruk och sprayar ner i mina byxor.
Skyndar iväg och kommer precis i tid. När jag sedan drar av mig brallorna så känner jag hur det riktigt stinker parfym, killparfym. Gynekologen säger bara: Du vet att det inte är bra och spruta sådana mängder parfym där nere va?
Kändes inte bra att ligga där i den utsatta positionen då, skämdes som bara den
Inte jag, men väl min barnmorskas kollega, har lyckats kalla mig för alla mina förnamn (har för många), inklusive dubbelnamnskombinationer av dem, men fortfarande inte träffat rätt. Ändå har jag nog rättat henne varje gång.
Vid ett tillfälle ringde hon mig och frågade efter xxx-xx, varpå jag (som inte kopplade att det skulle vara jag) svarade "det finns ingen sådan här" och avslutade samtalet.
Jag börjar allvarligt att fundera på att stryka ett par av mina förnamn.