• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • YokohamaNr2

Mycket rolig tråd!

Inte något kul när det hände men nu kan vi skratta åt det att min man och jag har missat ett antal flyg i våra dagar för att vi har tagit fel på dag! Har blivit ganska dyrt också

En annan när jag var kanske 8-9 år och ute på stan med min pappa för att handla vinterjacka. Ganska stor grej att handla och både jag och pappa hatar att shoppa så när jag äntligen hittar en skitsnygg blir jag jätteglad. Står och åmar mig framför spegeln, pappa gillar den också tills det kommer en tjej och säger att det är hennes jacka...usch vad jag skämdes. Hade alltså provat hennes egna jacka som hon hade hängt av sig för att prova en annan jacka.

• Anonym (Suck)

Vem har sex precis innan ett gynbesök?  

• Anonym
    strongenough skrev 2012-05-12 23:00:50 följande:
    Att bros på att tanka så försökte jag inte mindre än 3 ggr få igång pumpen när jag skulle tanka. Satte i kortet 3 ggr för trodde att det var där felet låg. Gick sedan in på stationen och gick förbi dem i kön och frågade om inte pumpen funka för bensinen kom inte igång. Då frågar han om jag tryckt på knappen för 95 el. 98......

Trodde jag skulle sjunka genom jorden när hela kön glodde på mig! Fick i alla fall bensin i bilen  
    Att bros på?!
  • PolyPond
    Anonym skrev 2012-05-14 14:46:24 följande:
    Annu en vandringshistoria...
    Äh, det är hur vanligt som helst att folk sprayar på sig lite parfym innan de går till gyn.
  • Fia 28

Morbror sprutade en gång Roundup på ett rätt stort havrefält. Han misstog det för något aningen mildare bekämpningsmedel. Han var dock snabb att ploga ner det några dagar senare när allt blivit brunt och dött.

• Anonym (Feg)

Syrran sprutade rengöringsmedel istället för vatten på vår undulat. Hon var helt knäckt,men han klarade sig utan men-förutom pur förvåning!

• cloudberry79

Min kusin drack växtnäring när hon var liten, i tron att det var saft (farmor har ännu för vana att vattna blommorna med närmaste kanna istället för en dedikerad vattenkanna). Det gick bra, men vi skrämde henne i flera veckor att hon skulle växa jättesnabbt och få jättestora fötter nu när hon hade druckit växtnäring....

Sur, grinig och på smällen.
  • Anonym (törs man berätta)
    Anonym skrev 2012-05-14 14:46:24 följande:
    Annu en vandringshistoria...
    Jag kände det på mig och här kom den.
    Det är ju för fan ingen vandringshistoria när jag har varit med om det.
    Anonym (Suck) skrev 2012-05-14 14:48:13 följande:
    Vem har sex precis innan ett gynbesök?  
    Jag! ung och dum...eller ung och KÅT =)
    PolyPond skrev 2012-05-14 14:55:57 följande:
    Äh, det är hur vanligt som helst att folk sprayar på sig lite parfym innan de går till gyn.
    Exakt, har flera av mina kompisar som också sprayar parfym "down under" innan ett besök på gyn, dock tar dom sin egen och inte sin killes som jag gjorde ;)
  • KiaL
    PolyPond skrev 2012-05-14 14:55:57 följande:

Ja det är det... I alla fall när man är yngre. Jag har gjort det...i  byxorna då occh inte rakt på. Min bästa vän (då) gjorde också det.... Hon var jättenojig första gånegn hon skulle gå dit. Var livrädd att det skulle lukta äckligt och sprutade sån där date deo som fanns då.
    Så att det finns folka som sprayar sig med deo..och kanske då ev. tar fel i all hast är inte helt omöjligt. 
  • KiaL

Kom på en sak till.. Jag råkade spruta skoimpregnering i min dotters hår..som tur var så kom det väldigt lite innan jag upptäckte det..luktade inte gott. För att vara på den säkra sidan så tvättade vi håret direkt.

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!