Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
På tal om gynbesök.
Jag och sambon kunde i början av förhållandet skriva små privata meddelanden med bläckpenna på gömda delar av kroppen.
Först när jag låg i gynstolen kom jag på att jag hade två grejer skrivna på insidan av låren...pinsamt
Nu kom jag på en till som hände häromdagen. Jag bor i England och försöker få mina barn tvåspråkiga, som tur är gillar min yngsta son Spöket Laban så den skulle jag sätta på till honom när jag själv skulle fixa lite grejer i köket (ja TV som barnvakt
)
Jag sätter på filmen, går ut i köket och börjar med mitt stök. Går in till honom efter en 10 minuter och märker att jag har satt den på finska - bra där morsan
Han verkade dock inte bry sig så mycket
Känner ALLA nån som har sprayat glitterspray på muffen av misstag??? Jag kanske måste ta o fråga runt i bekantskapskretsen...
Yokohamanr2:
Minns inte riktigt men var glad över att det inte var nåt porigt just den gången utan kärleksförklaringar.
Gynekologen låtsades iaf inte se nåt :)