Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Min kände någon som jobbade på mammografin som berättade detta. Det kom en dam som skulle göra sin första mammografi och fick förklarat för sej att hon kunde klä av sej på överkroppen och sen sätta på sej ett par blåa tossor, när hon väl kommer in i undersökningsrummet så hade hon satt tossorna på pattarna i stället för på fötterna.. vi hade väldigt roligt åt det i alla fall i fikarummer, troligen sköterskorna oxå :D
Eller när sambons lillebror kommer och frågar om vi har några sockerbitar ? - nää, svarar jag snabbt, vi har bara strösocker hemma ! men det var tydligen såna till el sladdar han menade, jag dog lite då...
Det är ju ganska lustigt att samma historia har kommit upp minst 7 ggr här i tråden. Det verkar vara många som har en kusins granne eller kompis moster som har varit med om samma sak!
Det är ju ganska lustigt att samma historia har kommit upp minst 7 ggr här i tråden. Det verkar vara många som har en kusins granne eller kompis moster som har varit med om samma sak!