• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • ElectroDiva

en gång när jag skulle till gynekologen så fick jag skjuts av min kompis, vi stannade vid affären så att jag kunde köpa mjölk innan, jag var stressad och det var mitt första gynbesök så jag var väldigt nervös !!
    hade ägnat förmiddagen åt att duscha, raka mig och såklart lite parfym där nere så att man är fräsch.

Magen bubblar och jag känner att jag måste släppa mig, stressar i kön, rusar in i bilen och släpper världens brakare !
    hör en harkling brevid mig och vrider huvudet, där sitter en främmande man !!!!!
    Jag slänger mjölken på sätet och rusar iväg till min kompis bil en bit bort...

Vi åkte vidare till gynekologen , och hans första kommentar var "jaha här har man gjort sig fin"
    jag fattade ingenting och trodde att han menade att jag var renrakad, väl hemma så ser jag att jag istället för parfym tagit min glitterspray i silver istället för min parfym !!

vadå inte sant ??
    Detta händer ju tydligen ALLA Drömmer 

• Ikka

Återigen - varför ifrågasätts det inte hur många som läser fel på handkräm-tandkräm också?
    Det verkar ju nästan alla gjort också....
    Måste det vara vandringssägen för det?
    Jag slår vad om att jag skulle hitta väääääldigt många personer i min bekantskapskrets som tagit fel på diverse vardagliga produkter och använt dem till helt fel saker - förmodligen skulle många ha förväxlat tandkrämen med något helt annat och kanske även shampo med hudkräm eller tvärtom....
    Allt behöver ju inte vara vandringssägen, men visst - en hel del av historierna här är säkert det....
    Jag kan bara stå för vad mamman jag berättar om, pionröd i ansiktet, berättade för oss några år efter det glittriga gyn.besöket och vilket gott skratt det gav oss.  

• Anonym
    ElectroDiva skrev 2012-05-14 17:26:43 följande:
    en gång när jag skulle till gynekologen så fick jag skjuts av min kompis, vi stannade vid affären så att jag kunde köpa mjölk innan, jag var stressad och det var mitt första gynbesök så jag var väldigt nervös !!
    hade ägnat förmiddagen åt att duscha, raka mig och såklart lite parfym där nere så att man är fräsch.

Magen bubblar och jag känner att jag måste släppa mig, stressar i kön, rusar in i bilen och släpper världens brakare !
    hör en harkling brevid mig och vrider huvudet, där sitter en främmande man !!!!!

Vi åkte vidare till gynekologen , och hans första kommentar var "jaha här har man gjort sig fin"
    jag fattade ingenting och trodde att han menade att jag var renrakad, väl hemma så ser jag att jag istället för parfym tagit min glitterspray i silver istället för min parfym !!

vadå inte sant ??
  • ElectroDiva
    ElectroDiva skrev 2012-05-14 17:26:43 följande:

vadå inte sant ??
    minst ett av dessa fenomen har hänt min kompis, systers kompis, klasskompis mormor osv 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-14 17:34:51 följande:

Ja, vad är det vill med dina länkar om vandringssakor.

*vandringssagor
  • Ikka

Ja, som sagt....kan bara stå för vad kompisens mamma berättade.....inte om det verkligen skedde eller inte eftersom jag inte var med henne hos gynekologen....

• Anonym
    Ikka skrev 2012-05-14 17:35:20 följande:
    Ja, som sagt....kan bara stå för vad kompisens mamma berättade.....inte om det verkligen skedde eller inte eftersom jag inte var med henne hos gynekologen....

"...kompisens mamma berättade..." vandringshistoria...
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!