• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • Kattdamen

Dottern skulle få pannkaka, jag skulle äta sushi. Jag skulle lägga lite sylt på dotterns pannkaka, men lägger den bland min sushi istället. Både dottern och mannen tittar konstigt på mig.

En kopp te, tack.
  • Kattdamen

Sashimi var det visst.

En kopp te, tack.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-15 14:25:07 följande:
    Du har svamp och bestämmer dig för att spruta parfym i underlivet? Jeez. Obestämd
    haha, jaa, det var alltså en väldigt svag parfym om man kan säga så, och det var ju meningen att jag skulle ta bara ett sprut när jag hade kläder på o givetvis inte köra upp flaskan :-P Utan hålla den en bit ifrån.. Shit happens
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-15 15:44:42 följande:
    haha, jaa, det var alltså en väldigt svag parfym om man kan säga så, och det var ju meningen att jag skulle ta bara ett sprut när jag hade kläder på o givetvis inte köra upp flaskan :-P Utan hålla den en bit ifrån.. Shit happens
    Det är väl allmänbildning att parfym kan orsaka svamp i underlivet, så att ta det på eller i närheten av ett underliv som redan har en svampinfektion verkar sådär smart.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-15 17:16:53 följande:
    Det är väl allmänbildning att parfym kan orsaka svamp i underlivet, så att ta det på eller i närheten av ett underliv som redan har en svampinfektion verkar sådär smart.
    En kul grej jag gjorde var att jag gick in i en tråd som handlade om människor som hade blandat ihop saker och så trodde jag att det var en tråd om att hacka på andra och diskutera intimhygien! Hur dum kände jag mig då tror ni!
  • msmalin

Mannen på en nattklubb när han ska betala - två vuxna
    Gissa om vännerna bakom vek sig dubbla och frågade om de kunde betala för barn

• Anonym (Bajs)

Råkade ta fel på en fis och en diarreattack en gång. Sket ned mig på jobbet totalt. Och hade både tåg och flera bussbyten hem. Jag grävde ur, och sköljde av och fick åka hem med blött arsle mitt i vintern.

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!