• Anonym

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Anonym (törs man berätta) skrev 2012-05-14 14:39:24 följande:
    Efter att ha läst dom sista sidorna som bara är fyllda med misstro så vet jag inte om jag törs berätta detta som FAKTISKT HÄNDE MIG!!!

Skulle på mitt första gynbesök och var fruktansvärt nervös, hade lyckats skjuta på det hur länge som helst men nu var det dags.

Iaf så tvättade jag mig NOGA och länge, inser att jag kommer att komma försent och blir jättestressad. Så kommer tanken, tänk om jag iaf luktar apa där nere(hade haft sex med killen precis innan), så jag sliter åt mig en parfymbruk och sprayar ner i mina byxor. 
    Skyndar iväg och kommer precis i tid. När jag sedan drar av mig brallorna så känner jag hur det riktigt stinker parfym, killparfym. Gynekologen säger bara: Du vet att det inte är bra och spruta sådana mängder parfym  där nere va? 
    Kändes inte bra att ligga där i den utsatta positionen då, skämdes som bara den Skäms 
    Annu en vandringshistoria...
  • Anonym
    strongenough skrev 2012-05-12 23:00:50 följande:
    Att bros på att tanka så försökte jag inte mindre än 3 ggr få igång pumpen när jag skulle tanka. Satte i kortet 3 ggr för trodde att det var där felet låg. Gick sedan in på stationen och gick förbi dem i kön och frågade om inte pumpen funka för bensinen kom inte igång. Då frågar han om jag tryckt på knappen för 95 el. 98......

Trodde jag skulle sjunka genom jorden när hela kön glodde på mig! Fick i alla fall bensin i bilen  
    Att bros på?!
  • Anonym
    PolyPond skrev 2012-05-14 14:55:57 följande:
    Äh, det är hur vanligt som helst att folk sprayar på sig lite parfym innan de går till gyn.
    Hehe, min kompis tog fel och sprayade glitterspray istället. Jag skrattade så  jag höll på att dör när hon kom ut från toaletten med flaskan i handen, silverglittrig och fin i underlivet   Ung, osäker som man då var! När vi väl kom till gynekologen sen (jag var med som moraliskt stöd, väntade dock i väntrummet) blev hon inropad av en urnygg ung kille, gjorde saken (i mina ögon) ännu roligare!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-14 16:25:47 följande:
    Hehe, min kompis tog fel och sprayade glitterspray istället. Jag skrattade så  jag höll på att dör när hon kom ut från toaletten med flaskan i handen, silverglittrig och fin i underlivet
      Ung, osäker som man då var! När vi väl kom till gynekologen sen (jag var med som moraliskt stöd, väntade dock i väntrummet) blev hon inropad av en urnygg ung kille, gjorde saken (i mina ögon) ännu roligare!

Och där kom vandringshistorien igen...
  • Anonym
    Anonym (törs man berätta) skrev 2012-05-14 16:16:17 följande:
    Jag! ung och dum...eller ung och KÅT =)

Snarare ung och dum.
  • Anonym
    Ikka skrev 2012-05-14 17:05:37 följande:
    Precis vad en kompis mamma på 90-talet gjorde. Hon skulle också spraya på sig lite parfym "down there" innan ett gynbesök men råkade ta fel med barnens hår-silverglitter-spray....
    Rena rama disco-prinsessan blev hon inför gynekologen, vilket inte riktigt var tanken kanske.... 

Kan vi skippa alla vandringshistorier (börjar bli lite för mycket nu) och ta verkliga saker istället?!
  • Anonym
    ElectroDiva skrev 2012-05-14 17:26:43 följande:
    en gång när jag skulle till gynekologen så fick jag skjuts av min kompis, vi stannade vid affären så att jag kunde köpa mjölk innan, jag var stressad och det var mitt första gynbesök så jag var väldigt nervös !!
    hade ägnat förmiddagen åt att duscha, raka mig och såklart lite parfym där nere så att man är fräsch.

Magen bubblar och jag känner att jag måste släppa mig, stressar i kön, rusar in i bilen och släpper världens brakare !
    hör en harkling brevid mig och vrider huvudet, där sitter en främmande man !!!!!
    Jag slänger mjölken på sätet och rusar iväg till min kompis bil en bit bort...

Vi åkte vidare till gynekologen , och hans första kommentar var "jaha här har man gjort sig fin"
    jag fattade ingenting och trodde att han menade att jag var renrakad, väl hemma så ser jag att jag istället för parfym tagit min glitterspray i silver istället för min parfym !!

vadå inte sant ??
    Detta händer ju tydligen ALLA Drömmer 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-14 17:34:51 följande:

Ja, vad är det vill med dina länkar om vandringssakor.

*vandringssagor
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!