• Anonym

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ikka skrev 2012-05-14 17:35:20 följande:
    Ja, som sagt....kan bara stå för vad kompisens mamma berättade.....inte om det verkligen skedde eller inte eftersom jag inte var med henne hos gynekologen....

"...kompisens mamma berättade..." vandringshistoria...
  • Anonym
    sär skriven skrev 2012-05-14 17:36:42 följande:

Ursäkta, din urdåliga svenska fick mig att tro att du bad om en länk som bekräftade att glitterspray är en vandringssägen.

Jag har upprepat säkert f gånger att det ÄR en vandringssägen...
  • Anonym
    Zchimla skrev 2012-05-14 09:55:23 följande:
    och man kokar inte snabbmakaroner i 8 min
    jag va och hjälpte till på en kennel och sonen i huset skulle laga mat - så snällt så, men makaronerna blev _något_ förvällda
    Förvälld betyder hastigt kokt. Så de borde varit mer än al dente om de var förvällda.
  • Anonym
    TeamCaz skrev 2012-05-14 12:44:48 följande:
    Alltså allvarligt... Även om du/ni hört den förr så hände det faktiskt min kompis. Förmodligen är det väl ett vanligt misstag som många gör då. Vad vet jag? Men den är sann.. Det kan jag svära på både min mammas grav o min pappas grav (bägge är döda)
    Sen om ni vill fortsätta att tro att jag ljuger tycker jag bara är jobbigt av er..
    Jag trodde helt ärligt att denna tråden skulle vara för folk att skratta, men jag känner mig faktiskt illa till mods här nu... Jag gillar inte denna tråden längre.. Jag har följt den länge men inte "vågat" skriva eftersom många verkar hoppa på om "falska historier", men när jag väl skriver mitt första inlägg i denna tråden så är det ett antal folk som hoppat på..
    Jag känner mig riktigt ledsen nu.. Riktigt riktigt ledsen... Detta var minsann ingen rolig tråd alls..

Ha kul alla ni andra men jag drar.. Ångrar att jag ens skrev..
    Vem i hela fridens namn tar deodorant/parfym i underlivet? Allvarligt.
  • Anonym
    Ikka skrev 2012-05-14 17:19:38 följande:
    Vad är det som är orimligt i det hela?? 
    Jag och kompisen till denna mamma var i 10-års åldern och parfymer, spray etc. stod huller om buller i badrumsskåpet....lätt att ta fel ju....
    Jag hade skrivit klart om denna händelse när jag såg att någon annan redan postat om det hela och länkade då in föregående persons historia till mitt inlägg och ändrade inledningen. 
    Förstår inte varför en förväxling mellan parfym och hårglitter skulle behöva vara en vandringssägen?
    Varför hojtas det inte om det när folk förväxlar handkräm med tandkräm ex? 

Det orimliga i berättelsen är att man överhuvudtaget skulle spraya parfym i underlivet. Ingen vettig människa gör det.
  • Anonym

JAG råkade spruta på parfym i underlivet en gång
    Jag skulle på dejt och hade svamp, givetvis skulle vi inte ha sex, men jag tyckte att jag luktade så oehört mycket, så jag skulle bara spruta på deo utanpå byxorna, men direkt efter duschen tänkte inte jag på att jag skulle vänta, utan sprutade på direkt på fjaset.. inget glitter dock, men parfymen sved satan

Detta var jag så ingen kan komma och säga att det aldrig hänt

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-15 14:21:45 följande:
    JAG råkade spruta på parfym i underlivet en gång
    Jag skulle på dejt och hade svamp, givetvis skulle vi inte ha sex, men jag tyckte att jag luktade så oehört mycket, så jag skulle bara spruta på deo utanpå byxorna, men direkt efter duschen tänkte inte jag på att jag skulle vänta, utan sprutade på direkt på fjaset.. inget glitter dock, men parfymen sved satan

Detta var jag så ingen kan komma och säga att det aldrig hänt
    Du har svamp och bestämmer dig för att spruta parfym i underlivet? Jeez. Obestämd
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-15 14:25:07 följande:
    Du har svamp och bestämmer dig för att spruta parfym i underlivet? Jeez. Obestämd
    haha, jaa, det var alltså en väldigt svag parfym om man kan säga så, och det var ju meningen att jag skulle ta bara ett sprut när jag hade kläder på o givetvis inte köra upp flaskan :-P Utan hålla den en bit ifrån.. Shit happens
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-15 15:44:42 följande:
    haha, jaa, det var alltså en väldigt svag parfym om man kan säga så, och det var ju meningen att jag skulle ta bara ett sprut när jag hade kläder på o givetvis inte köra upp flaskan :-P Utan hålla den en bit ifrån.. Shit happens
    Det är väl allmänbildning att parfym kan orsaka svamp i underlivet, så att ta det på eller i närheten av ett underliv som redan har en svampinfektion verkar sådär smart.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-15 17:16:53 följande:
    Det är väl allmänbildning att parfym kan orsaka svamp i underlivet, så att ta det på eller i närheten av ett underliv som redan har en svampinfektion verkar sådär smart.
    En kul grej jag gjorde var att jag gick in i en tråd som handlade om människor som hade blandat ihop saker och så trodde jag att det var en tråd om att hacka på andra och diskutera intimhygien! Hur dum kände jag mig då tror ni!
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!