• Anonym (Misan­trop)
    Äldre 13 May 19:30
    16176 visningar
    107 svar
    107
    16176

    Svenska mammor: Fula, feta och otacksamma

    Svenska småbarnsmammor är nog bland de minst attraktiva och mest bortskämda. Den svenske mannen är jämställd och i väldigt många fall är pappalediga och har hand om barnen lika mycket som kvinnan. Men är svenska mammor nöjda och glada? Nej de klagar och klagar.  En afrikansk mamma kan gå en mil för att hämta vatten med barnet på ryggen utan att klaga.

    Det är som att lyckas föda barn är den största bedrift som existerar. Något helt unikt som ger kvinnan rätt att bete sig bäst fan hon själv vill. Men en reality check, det är faktiskt något som ni har gemensamt med miljarder andra kvinnor. Inget som gör DIG till ett unikum. Ni är inte med automatik sexiga för att ni fött barn.

    Vad gör svenska mammor då? Jo sittar och fikar och driker Latté med sina vänninnor och klagar över hur jobbiga män de har. Som är så oförstående för deras "jobbiga" situation och bara kräver sex. Går helt in i sin mamma roll och ser mannen som ett nödvändigt ont, någon som drar in lite stålar så de kan fortsätta trycka in bakelser på närmaste fik.

    Det här med att mammor går upp i vikt efter födsel har inget  med graviditet, hormoner och annat att göra. Det har endast med lättja och osunda matvanor att göra.

    Trots att många sexiga kvinnor förvandlas till en oformlig svampformad massa efter barnets födsel så i de flesta fall så har fortfarande mannen kvar sin lust till sin kvinna. Otroligt men sant. Svenska män måste ha en pliktkänsla som överskrider allt förstånd. Men vad får de för tack från sina respektive? Tacksamhet? Åtrå? Nej, en j-a massa gnäll och krav att de skall uppfylla en kravlista längre än Greklands skuldlista innan de får nöjet(?) att stoppa in kuken. Fast det är ju endast kvinnans njutning som är det viktiga. Att de suger av och sväljer är inte att tänka på. Det är ju "kvinnoförnedrande".

    Är det så konstigt att en del av oss som har sinne för livets goda väljer att vända ryggen åt våra feta, sexualfientliga sambos/fruar och istället roar oss med "Kåta Lisa" på jobbet och sätter på henne så det stänker i kopieringsrummet.

    Men det är de av oss oss som är förutseende och smarta. Många män (läs: idioter) väljer att härda ut, se lite porr och dra ett runk på toa (fast det vill de flesta av subborna förbjuda oss också), gnälla lite för kompisrana eller på forum som FL och hoppas att det blir bättre någon gång. Men tro inte att er uthärdighet kommer att bli belönade. Vänta tills kärringen är 40+ och då kommer hon tycka du är trist som aldrig tar initativ till ha sex (detta eftersom vi gett upp) och kommer då dumpa dig för första bästa karl som ger henne lite bekräftelse. Otack är världens lön.

    Bättre föregå än att föregås. Om din kvinna blivit fet ful och otacksam. Dumpa kärringen.

  • Svar på tråden Svenska mammor: Fula, feta och otacksamma
  • Binega­r
    Äldre 13 May 19:34
    #1

    Vad är Latté för findricka?

  • Anonym
    Äldre 13 May 19:38
    #2

    eeh? 

    Jag är svensk, jag är mamma, jag förstår inte vad du pratar om.....

    Jag har många vänner och INGEN är som du beskriver. 

    Och här i huset är det JAG som vill ha sex, inte gubben..
    Här i huset sitter HAN vid datorn, dygnet runt och spelar..
    Här i huset är det JAG som tar ansvar för barnet..
    Här i huset är det HAN som lägger på sig om magen..
     

  • Anonym (men..­)
    Äldre 13 May 19:39
    #3

    Blir det inte jobbigt att börja om igen? Hitta nån oförstörd, fortfarande sexig brud som inte har fött barn, bara för att få doppa lite så att hon sedan blir på smällen (för det blir hon, eftersom det är alla kvinnors mål att binda fast männen) och blir fet, ful och oknullbar? Och så börjar det om igen.

  • Binega­r
    Äldre 13 May 19:40
    #4
    Anonym skrev 2012-05-13 19:38:33 följande:
    eeh? 

    Jag är svensk, jag är mamma, jag förstår inte vad du pratar om.....

    Jag har många vänner och INGEN är som du beskriver. 

    Och här i huset är det JAG som vill ha sex, inte gubben..
    Här i huset sitter HAN vid datorn, dygnet runt och spelar..
    Här i huset är det JAG som tar ansvar för barnet..
    Här i huset är det HAN som lägger på sig om magen..
    Vad ser du hos honom?
  • Anonym
    Äldre 13 May 19:40
    #5

    Jag tycker att svenska män är fula, äckliga, feta, håriga och slibbiga.
    Känner dock inte en enda kvinna som är som du skriver. 

  • Binega­r
    Äldre 13 May 19:40
    #6
    Anonym (men..) skrev 2012-05-13 19:39:25 följande:
    Blir det inte jobbigt att börja om igen? Hitta nån oförstörd, fortfarande sexig brud som inte har fött barn, bara för att få doppa lite så att hon sedan blir på smällen (för det blir hon, eftersom det är alla kvinnors mål att binda fast männen) och blir fet, ful och oknullbar? Och så börjar det om igen.
    Dyrt sen med alla underhåll bara...
  • Anonym
    Äldre 13 May 19:41
    #7
    Binegar skrev 2012-05-13 19:40:01 följande:
    Vad ser du hos honom?
    Älskar honom. 
  • Queeni­e70
    Äldre 13 May 19:41
    #8

    Visst är det fantastiskt att vi lever i ett land, där vi kan vara exakt hur feta, fula och otacksamma vi önskar, utan att behöva vara rädd för att sättas på bar backe, om vår man tröttnar på oss. Praise the Lord.

  • Binega­r
    Äldre 13 May 19:43
    #9
    Queenie70 skrev 2012-05-13 19:41:25 följande:
    Visst är det fantastiskt att vi lever i ett land, där vi kan vara exakt hur feta, fula och otacksamma vi önskar, utan att behöva vara rädd för att sättas på bar backe, om vår man tröttnar på oss. Praise the Lord.
    Nä. Jävla skitland.
  • Binega­r
    Äldre 13 May 19:44
    #10
    Anonym skrev 2012-05-13 19:41:10 följande:
    Älskar honom. 
    Det betvivlar jag inte eller tvekar om. Jag undrar mest vad man ser hos någon som sitter vid datorn och skaffar sig massa bilringar? För JAG tycker inte det är attraktivt. Så jag blev mest bara nyfiken på vad han har för kvalitéer som du gillar. Glad
Svar på tråden Svenska mammor: Fula, feta och otacksamma