Anonym (men knas) skrev 2012-05-16 23:47:55 följande:
LOL, du verkar väldigt förvirrad.
För det första gnäller jag inte och är inte missnöjd med mitt jobb det allra minsta.
Har aldrig hört talas om posskuskandet??
Jag skiter lite fullständigt i vilken branch DU jobbar i.faktiskt. Om du hade haft
koll på dina tankar hade du insett att jag inte intresserar mig i något som rör dig. Jag bara konstaterar att personer med din inställning inte har något att göra i vården PUNKT liksom;)
Min lön skiter jag också ganska mycket i. Bara jag får en lön. Att vårdyrket är underbetalt är inte någon nyhet direkt du, så det var jag väl medveten om när jag valde yrke. Dock valde jag det inte för lönen,utan för att jag vill arbeta inom vården med allt som hör därtill. Att det krävs värsta utbildningen har jag aldrig yttrat vet inte vart du snurrat i dig det ifrån. Jag hör inte till dom som bedömer folk efter utbildning.
Dock tycker jag att man ska vara kompetent på det personliga planet och i sin inställning till andra människor
för att arbeta inom vården överhuvudtaget och den delen har inget med utbildning att göra.
Tömma bajspottor... tjaa du. skulle det behöva göras på mitt jobb hade jag gjort det utan att varken gnälla eller reflektera över det. Bajsar gör liksom alla. Den kommentaren säger mer om dig.
Och ja. givetvis skiter jag även i om du stödjer syrrornas kamp eller eller ej. Förstår inte varför du ens nämner det som om det hade intresserat mig på något vis.
Gör inte bort dej mer det blir bara pinsamt.
Du påstår nu att du skiter i vilken branch jag jobbar i men ditt första påhopp inleddes med att jag INTE ska jobba inom vården. Så jo, du bryr dej.
Alla med normal hjärnkapacitet inser att det är en felskrivning. Anmärkning på stavning är inte tillåtet så du är anmäld och kommer inte kunna skriva anonymt. Där fick du för din agressiva ton. :-P
Att du bedömmer 3 år som värsta utbildningen säger MASSOR om dej eftersom jag pratade om bla tömmandet av pottor. Att vara kompetent på det personliga planet är DU inte rätt person att tala om eftersom din diskussionstil bygger på påhopp och det är inte alls moget.