• Anonym (facebook)

    Kan det synas att jag har varit in och snokat på någon annans facebook

    Som rubriken lyder!
    Kan det synas om man snokar på någon annans facebook sida? 
    Kan de se vem som snokat?

  • Svar på tråden Kan det synas att jag har varit in och snokat på någon annans facebook
  • Frontline

    Nej och åter nej vilket har besvarats miljoner och åter miljoners gånger både här och runt om på nätet...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (facebook)

    Men jag har hört/läst att det skulle kunna synas!
     

  • Frontline
    Anonym (facebook) skrev 2012-05-25 23:38:51 följande:
    Men jag har hört/läst att det skulle kunna synas!
    Ja och jag har hört om att folk blir miljonärer bara sådär men inte fan blir jag det.

    Återigen ingen kan se att du har varit och snokat så sluta oroa dig...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym

    Men medan du snokar, var försiktig så du inte trycker på Bliu vän knappen...lätt hänt när man klickar lite här o där...

  • Anonym (facebook)

    Oj tänk om jag gjort det?:/
    tack 

  • Rainei

    Det syns i din web-historik, så ifall du inte vill att inneboende ska se vem du stalkar så får du rensa historiken Glad

  • Anonym (facebook)

    Är det inga speciella inställningar man ska göra om man inte vill visas när man går in på andras?

  • Frontline
    Anonym (facebook) skrev 2012-05-26 22:35:51 följande:
    Är det inga speciella inställningar man ska göra om man inte vill visas när man går in på andras?
    Nej man kan fortfarande inte se vem som har kollat in ens sida så det finns alltså inga inställningar som behöver göras.

    Får man fråga vad du är så orolig för, har du en noja över att nån skulle se att du har kikat in deras sida så gör för i helvete inte det då...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (facebook)

    Kram till dig som lugnar mig! Ja jag vet jag är LITE orolig av mig!!!

Svar på tråden Kan det synas att jag har varit in och snokat på någon annans facebook