• Carmens älsklingar

    Tens apparat

    Hej! Snart är det dag för mig att föda!och har har vart inne och tittat på tens apparater!men nu e min fråga,spelar det för roll vilken man använder?asså finns det några som är mindre bra än andra apparater?ställer denna fråga just eftersom att det finns olika priser på maskinerna..kan det vara för att några har mer styrka än andra kanske?hjälp ,ska köpa en idag just för jag har värkar men behöver svar på dessa frågor! Tacksam för svar..

  • Svar på tråden Tens apparat
  • M73

    du behöver en som har ett program där du kan växla mellan styrka på impulerna beroende på om du har värkar just då eller ej. annars är den värdelös att ha under förlossningen men bra till eftervärkar o andra krämpor
     

  • M73

    du behöver en som har ett program där du kan växla mellan styrka på impulerna beroende på om du har värkar just då eller ej. annars är den värdelös att ha under förlossningen men bra till eftervärkar o andra krämpor
     

  • Trollsländan

    Du kan inte låna en från din MVC? Jag har fått låna en tidigt i graviditeten då jag har foglossning men det är också väldigt bra att lära sig den innan det är dags för förlossning.

Svar på tråden Tens apparat