• Ung trevli­g man
    Äldre 1 Jun 00:41
    1081 visningar
    8 svar
    8
    1081

    Kvinnor 30+

    Kvinnor 30+, blir ni små kåta/ tänder på yngre män?
    Eller berätta gärna om ert förhållande/ sex upplevelser med yngre män ;)


  • Svar på tråden Kvinnor 30+
  • Äldre 1 Jun 08:33
    #1

    Alltså, kåt på... Nej, jag tänder inte specifikt på yngre killar och jag har aldrig sex med de jag inte känner ngt mer än lust för numera, men om jag har haft sex med yngre män? Ja. Åtskilliga ggr. Så jag föredrar nog yngre än äldre rent generellt.

    Jag är 33, för övrigt. (Ser dock bra mkt yngre ut.)

  • Jag tänder inte på åldern utan på personen. Sen om den personen är 22 eller 52 är inte så väsentligt. 


    Today I´m handing out asskickings and lollipops. And I´m all out of lollipops.
  • Anonym
    Äldre 1 Jun 08:59
    #3

    Jag är 35 +

    Älsar att förföra killar i 18 - 20 årsåldern. Tänder enormt på att uppfylla deras fantasier och njutningen jag kan ge dem.

    (Och njutningen jag får av deras fräscha kroppar....)

  • Anonym
    Äldre 1 Jun 09:06
    #4

    Jag är 30 år. Och har alltid sagt, skulle aldrig kunna ha sex med någon som är yngre än mig....tills jag va singel förra omgången.
    Helt plötsligt så var jag ett lammkött i killarnas ögon, en erövring, och det var många unga killar (18-20) som ville ha mig...så jag tog tillfället i akt ;)
    Dessa killar hade dock känslan av sig att vara mognare om man säger, långa, muskulösa och manliga för övrigt.

    Och den känslan som jag fick med dessa killar var att jag var deras gudinna...jag var deras dröm i sängen and so on :D
    Den känslan var ju helt underbar att ha ;)

     

  • Anonym (32 snart;­))
    Äldre 1 Jun 09:10
    #5

    Har aldrig haft sex med någon yngre, men det finns en tio år yngre kille i min närhet som är otroligt sexig. Brukar fantisera om honom:) En kille i 20års åldern är väl på topp i sin sexualitet, liksom jag just nu är.

  • Anonym
    Äldre 1 Jun 12:20
    #6

    Gryma kvinnor, vill läsa mer

  • Anonym (Jaha ja)
    Äldre 4 Jun 08:10
    #7

    Ja, om vi säger så här... nu i helgen hade jag sex med en 86:a... är själv 79:a. ;)

  • Anonym (smick­rande)
    Sat 1 Aug 2020 09:47
    #8
    Anonym skrev 2012-06-01 09:06:52 följande:

    Och den känslan som jag fick med dessa killar var att jag var deras gudinna...jag var deras dröm i sängen and so on :D
    Den känslan var ju helt underbar att ha ;)

     


    Är det väldigt smickrande 
    Anonym skrev 2012-06-01 08:59:56 följande:

    Jag är 35 +

    Älsar att förföra killar i 18 - 20 årsåldern. Tänder enormt på att uppfylla deras fantasier och njutningen jag kan ge dem.

    (Och njutningen jag får av deras fräscha kroppar....)


    Oj är inte killarna alldeles för unga? 
Svar på tråden Kvinnor 30+