• liber79

    Vänner i Borås?

    Hej
    Någon som också saknar en vän att tjöta med, gå och shoppa med, ta en promenad med, eller ta en kaffe eller ett glas vin på stan med? Hör av er i så fall!
    Jag är 33 år och har sambo och två barn (2 och 3,5 år). Spelar ingen roll om du har barn eller inte, vore bara kul att kunna träffas och hitta på nåt kul!

  • Svar på tråden Vänner i Borås?
  • Lilla JJ

    Hej!

    Jag är 35 år och har en son på 2. Vart bor du? Vi bor på hedvigsborg.

      


    Mammas lille kille kom 100803
  • Boråstjejen

    Hej jag är 36 bor på Norrmalm har tre döttrar 2,9 i 10 år. Jag kommer från västkusten från början. Hör av dig hade vart sköj:) Lisa

  • Boråsmamman

    Hej, skulle gärna träffas. Är 33 år, bor tillsammans med min sambo och vår dotter på ett och ett halvt år. Hör gärna av dig. Ha det bra!

  • Mamma81

    Hej hej..
    Här har ni en till tjej som gärna vill träffa lite nytt folk runt om Borås.. Själv bor jag i Fristad.
    Heter Johanna och är 31, singel å har två små grabbar födda -07 och -04

    Ses med eller utan barn, de spelar ingen roll..

    Är glad, öppen, trevlig och ärlig.. Hakar gärna på de mesta.. =)

  • Misspiggy03

    Mycket trevlig tråd:)  Har en dotter född 2011 som jag har varannan vecka. Själv är jag 24 och tycker om att göra det mesta. Vore roligt om det kunde bli en liten grupp som träffas med eller utan barn.  

  • Ann-

    Hej...kommer också från västkusten. Bor i borås. Är gift och har en dotter på sju Ann

  • Boråstjejen

    Kul med en till västkustare. Vill tillägga att det inte bara gäller mammor pappor är också välkomna att svara i tråden :)

  • Samal

    Hej

    Mycket trevligt tråd :)

    Undrar om det gäller bara mammor eller ? :)

    Annars här finns en pappa som bor i Borås och har 3 barn 9 , 7 och 1år och 5månader,älskar jätte mycket om barn :)

  • Ensammor

    Här finns en tvåbarnsmorsa på 38. Barnen är snart 8 resp 10 år, döttrar båda två.

Svar på tråden Vänner i Borås?