• Äldre 12 Jun 22:17
    1450 visningar
    3 svar
    3
    1450

    ving-hapy baby

     Är det någon som har provat Ving s Happy Baby paket ? Hur verkar vagnarna? Behöver man ha sin egen ??
    Är inte så sugen på det har hört en massa historier om vagnar som blir stulna eller helt förstörda på flygplatserna.  

     

  • Svar på tråden ving-hapy baby
  • Äldre 17 Jun 17:21
    #1

    När vi åkte till Mallorca var Happy Baby fullbokat, men vi bokade ett paket med säng, vagn och barnstol istället. Den vagnen var en sulky med sufflett och fullt liggläge. Då den hade små hjul (som många sulkys har) blev den lite skakig på kullersten mm. Den första vagnen skakade det loss en skruv på, men då fick vi byta till en ny.

  • Äldre 18 Jun 09:02
    #2

    Jag förstår inte varför man ska ha sin vagn med när det går fint att hyra som ni gjorde .

    Våra bekanta fick deras tvillingvagn helt förstörd , andra historier om stulna vagnar har jag ochså hört .

    Det ska väl vara toppen tänkte jag att köra   ett bambino paket som ving har att erbjuda med säng och vagn m.m.

    Låg inte bebisen bra i hyr vagnen ? Ving är just så populära pga av dessa möjligheter dem har . 

  • Äldre 19 Jun 11:04
    #3

    Problemet var att när man bokade bambinopaketet så kunde de inte garantera att man fick en vagn med fullt liggläge. Så vi hade med en annan vagn också som min mamma hade köpt på loppis för några hundralappar, vi ville ju inte ta med vår vanliga vagn just för risken att den gick sönder.. Sen växlade vi lite mellan vagnarna när vi var där nere. Vår son var 7,5 månad när vi reste, så han satt ju för det mesta i vagnen om han inte skulle sova. Med en liten bebis kanske man hellre vill ha med en liggvagn.

Svar på tråden ving-hapy baby