• Forme92

    Smärta i magen och analkramp

    Igår hade jag och min pojkvän sex, jag har ägglossning så det kändes lite annorlunda, var öm och så! Efter sexet (han kom i mig) så började jag få ont i magen, sen blev det bara värre och värre men värst var nog att det typ krampa i analen! Jag låg och grät i typ en timma och vi funderade på att ringa ambulans ett tag, gjorde så fruktansvärt ont! Idag är det bättre men känner fortf av smärta både i magen/buken och rumpan? Någon som varit med om detta/vet vad det är??


  • Svar på tråden Smärta i magen och analkramp
  • Anonym (kramp)
    Forme92 skrev 2012-06-14 11:05:23 följande:
    Nej det hade vi inte och har aldrig haft!

    Kan det vara så att din pojkvän kommit åt din livmodertapp alltför mycket ?
    Livmodertappen är ett område som sitter längst in i underlivet - dvs. "botten" av underlivet.
    Det kan hända att man blir känslig i det området/har ont i nedre delen av magen vid ägglossning - och det därför kan kännas obehagligt att ha sex!
    Detta har hänt mig iaf - jag får typ huggande smärtor i nedre delen av magen/inuti rumpan av ägglossning, och värre av att ha sex under ägglossning, så det undviker jag! 

    Det är inget farligt ... det gör bara jävligt ont Rynkar på näsan Jag får alltid sådär både vid ägglossning och vid mens, gör t.o.m ont att ha gaser i magen och ännu värre att gå på toa och göra "nummer två". 
    Det är kramper som bara hugger och jag vet ännu inte hur man får bort det - men jag tycker det funkar att lägga sig raklång på mage i sängen ett tag när det sätter igång.         
  • KalleNordin

    Jag har också haft analkramper då och då så jag vet vad det är. Inget Farligt nu då.-Men en Sammandragning utav Grovtarmen Eller Anusdelen

Svar på tråden Smärta i magen och analkramp