• Anonym (missJ)

    Kurdiska män

    Har fått in en kurdisk man i mitt liv sedan några år tillbaka och jämfört med alla de andra älskare jag haft är han bland de bästa och kanske till och med högst på listan

    så jag undrar vad alla ni andra har för erfarenheter av kurdiska män. Min är underbar i sängen och han orkar mycket och länge, väldigt öm och sexig
    lagom uthållig även  

  • Svar på tråden Kurdiska män
  • YummyMami
    Anonym (missJ) skrev 2012-06-15 17:21:19 följande:
    Har fått in en kurdisk man i mitt liv sedan några år tillbaka och jämfört med alla de andra älskare jag haft är han bland de bästa och kanske till och med högst på listan

    så jag undrar vad alla ni andra har för erfarenheter av kurdiska män. Min är underbar i sängen och han orkar mycket och länge, väldigt öm och sexig
    lagom uthållig även  
    Min erfarenhet, en död ekorre hade mer fart och uthållighet. 
  • Anonym (missJ)
    YummyMami skrev 2012-06-15 17:28:39 följande:
    Min erfarenhet, en död ekorre hade mer fart och uthållighet. 
    fanns det inget positivt med han haha?
  • The Riddler

    Herregud. Nationalitet/ursprung har ju INGET med saken att göra. Det är så individuellt att det skriker om det.

  • Anonym

    Du har haft sex med EN kurd, och han råkade vara bra så då drar du slutsatsen att det måste bero på hans etnicitet? Tror du att alla kurder går i lära-sig-knulla-skola? Eller tror du att det ligger i blodet? Pinsamt...

  • Psychonaut1974

    Jag är Svensk, och enligt dom flesta mycket bra, till rent av helt jävla fantastisk! Och jag har hört om araber som har kukar som ärtor och inte ens kan tillfredställa en kondom med sin hand. Men det handlar bara om ren skär rasism från min sida :)

  • Anonym (Svensk kvinna)
    Psychonaut1974 skrev 2012-06-16 12:30:43 följande:
    Jag är Svensk, och enligt dom flesta mycket bra, till rent av helt jävla fantastisk! Och jag har hört om araber som har kukar som ärtor och inte ens kan tillfredställa en kondom med sin hand. Men det handlar bara om ren skär rasism från min sida :)
  • Anonym (Svensk kvinna)
    YummyMami skrev 2012-06-15 19:17:06 följande:
    Jodå, men inte sexet

    Samma erfarenhet här  Rynkar på näsan
  • Anonym (vännina)
    Anonym (missJ) skrev 2012-06-15 17:21:19 följande:

    Har fått in en kurdisk man i mitt liv sedan några år tillbaka och jämfört med alla de andra älskare jag haft är han bland de bästa och kanske till och med högst på listan

    så jag undrar vad alla ni andra har för erfarenheter av kurdiska män. Min är underbar i sängen och han orkar mycket och länge, väldigt öm och sexig
    lagom uthållig även  


    en vännina har varit med en kurd och det verkar gå bra för de och de verkar trivas med varandra.. som jag förstått är han mycket lojal och öm och mycket skyddande och hans mamma kommer över med mat titt-som-tatt.. 

    som sagt, det är vad jag hört, och ni får dra de slutsatser ni vill.. 
  • Anonym (vännina)
    Anonym (omvänt då?) skrev 2017-05-30 17:22:48 följande:

    Är kvinnorna underbara fantastiska?


    ja de är vackra, men det är svårt att få dessa.. jag har försökt gång på gång med en tjej i min närhet.. 
  • LionQueen88

    De har varit lika bra på att leverera orgasmer som alla andra killar jag varit med. 

  • Anonym (omvänt då?)
    ja de är vackra, men det är svårt att få dessa.. jag har försökt gång på gång med en tjej i min närhet.. 




    Föredrar du tjejer?  
  • Anonym (vännina)
    Anonym (omvänt då?) skrev 2017-05-30 23:10:02 följande:
    Jaaaaaa!
  • Anonym (omvänt då?)
    Anonym (vännina) skrev 2017-05-30 19:20:02 följande:
    ja de är vackra, men det är svårt att få dessa.. jag har försökt gång på gång med en tjej i min närhet.. 
    Men vad har tjejerna för syn på Svenska killar vet du det?
  • Anonym (omvänt då?)
    Maskinverket skrev 2018-12-28 13:51:49 följande:

    Du hittar dem på Norra Brunn.


    Är tjejerna roliga ?
  • Anonym (omvänt då?)
    Anonym (missJ) skrev 2012-06-15 17:21:19 följande:

    så jag undrar vad alla ni andra har för erfarenheter av kurdiska män. Min är underbar i sängen och han orkar mycket och länge, väldigt öm och sexig
      


    Detsamma gäller även  kvinnorna
    Anonym (vännina) skrev 2017-05-31 01:58:47 följande:
    Jaaaaaa!
    Ja det stämmer!!!
Svar på tråden Kurdiska män