Svenska tjejer - ett socialt förfall
Jag och min man delar lika på allt. Vi jobbar, tar hand om vår son, renoverar, städar, lagar mat och handlar tillsammans. Skulle inte kunna ha det på nåt annat sätt. Vissa dagar går båda i mjukisar oduschade och skitiga efter en arbetsdag på gården och vi är lika nöjda med det. Vi gör oss fina och fräscha för varann några gånger i veckan och då vi ska iväg på fest, middag eller annat evenemang. Jag gillar livet vi har för även fast jag inte alltid gör allt för min man så tar han mig aldrig för givet och han blir mångdubbelt glad när jag överraskar honom med frukost eller en myskväll på tu man hand. Nog skulle jag kunna vara hemmafru men vi skulle nog ändå dela hushållet lika:) såna är vi och såna kommer vi alltid att vara. Tråkigt om folk skulle tycka att jag är ett socialt förfall, men vi lever ett utomordentligt liv utan att han ska hålla sig till arbete och ekonomi och jag till att göra allt hemma samtidigt som jag ska vara den perfekta värdinnan med perfekta kläder och uppsatt hår. Han tycker till och med att jag är vackrare osminkad med håret i hästsvans efter en dusch än när jag är överstylad.