Inlägg från: GangsterKermit |Visa alla inlägg
  • GangsterKermit

Svenska tjejer - ett socialt förfall

Anonym skrev 2012-06-18 20:57:13 följande:
    Alltså. jag älskar min partner väldigt mycket och jag är lycklig. MEN det händer ändå ibland att man inte är på humör för sex. Man kan vara lika lycklig och kär fast man bara går och sover tillsammans. 
    Sex sex och sex... Är det  en status över hur mycket  man ska ligga med varandra? Älskar jag min pojkvän mindre för att vi inte har sex varje dag, NEJ!!
    We are free, where everything?s allowed and love comes first ♥
  • GangsterKermit
    Selaine skrev 2012-06-18 21:19:00 följande:
    Två viktiga inlägg.
    LÄS MOA MARTINSSON - MOR GIFTER SIG! Boken utspelar sig runt 1890-95! Mycket som handlar om undertryckt ilska och blir lämnad när mannen super på stan trots att de ej har pengar för att klara månaden och blir gravid 4 gånger och mannen lämnar henne var gång för att hon inte är lika snygg när hon blir tjock. Men denna bok handlar om Moas tankar och funderingar som 8 åring och man får läsa allt från hennes perspektiv. DETTA ÄR EN SJÄLVBIOGRAFI.  En släkting till mig som är hyfsat känd!
  • GangsterKermit
    Womanizer skrev 2012-06-18 21:41:53 följande:
    Nu vet jag inte om jag har skrivit att jag tycker att det är skillnad mellan sex och närhet, men defacto har du rätt i att jag tycker så. Det tror jag nog de flesta håller med om. Närhet är för mig ett så mycket större begrepp, och folk bestraffar/belönar med säkerhet med båda relativt ofta. Kommer mannen hem med en iPhone till flickvänner kan du ger dig på att han den kvällen har större chans till både sex och närhet av sin fru än om han kommer hem med en älskarinna. 
    Du är körd nu med den jämförelsen!
Svar på tråden Svenska tjejer - ett socialt förfall