• Anonym (??)

Svenska tjejer - ett socialt förfall

Womanizer skrev 2012-06-18 19:54:54 följande:
    För henne är det mot hennes natur att neka mig sex på samma sätt som det är emot min natur att inte gå till arbetet på morgonen. Allt är naturligtvis inte rimliga gränser och mår hon av någon anledning inte bra, skulle det aldrig falla mig in att ens försöka ta initiativ till sex. 

Att det dock är en förhandlingsfråga inom vissa förhållande kan knappast ha undgått något.  
    Så du jämför att hon har sex med dig med att du går till ditt arbete. Innebär inte det att hennes arbete är att ha sex, dvs prostitution?
  • Anonym (??)
    Womanizer skrev 2012-06-19 13:01:03 följande:
    Nej, de flesta män tycker inte att det är sexigt med kvinnlig bilmekaniker. Riktiga män tycker att riktiga kvinnor är sexiga. Riktiga kvinnor som vågar vara just kvinnor, och inte är rädda för att bete sig feminint. Ta hand om sig själv, och sin man på samma sätt som en riktig man tar han om sin kvinna och skyddar sin familj. Man är en enhet som helt enkelt tar hand om varandra. 

Vem säger att riktiga kvinnor är feminima?
    Riktiga kvinnor har hår under armar, på benen, på muttan och vi fiser,rapar och skiter precis som ni karlar gör.
    Riktiga kvinnor har inte spackel så att ansiktet krackelerar när man ler - vi är nämligen födda utan smink, analblekning (FAKTISKT) och dessutom så föds vi inte på kirurgbordet.
  • Anonym (??)
    ascorbinsyra skrev 2012-06-19 13:05:27 följande:
    Hur är man när man är en riktig kvinna?Obestämd
    Riktig borde väl vara jämförbart med hur vi är födda, hur vi är naturligt.
    Rent logiskt alltså.
  • Anonym (??)

jag tycker det är jätte bra om ni båda trivs i denna relation, att hon anser att hon ska leva så är pga av hennes kultur, men har du visat (INTE berättat) hur kulturen i sverige ser ut, ur svenska kvinnor lever (ur en rättvis synvinkel) om du nu inte har det pga av att du trivs med denna relation gör detta dig till en mansgris. herregud hon vill ju inte ens välja vilken film hon vill se. då är hon förtryckt. oavsett om det är av dig eller sitt hemland. men du kan inte påstå att du inte spär på de.. 

• Anonym (??)
    Anonym (Vanja) skrev 2012-06-19 18:03:02 följande:
    Ja, vet du?
    en toffel är en man som gör ALLT för sin fru, så är det ju inte i detta fallet
Svar på tråden Svenska tjejer - ett socialt förfall