• Kattdamen

adoptera bort

Anonym skrev 2012-07-02 13:31:17 följande:
    jag har annat som e värt att leva för (-: då snackar vi inte som eran intrigvärld utan mmmmmm något som smakar bra(-:
    En man? Du ska adoptera bort barnet på grund av en man?

Stabilt.
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 13:33:14 följande:
    sa jag man (-: jag har annat att leva för så enkelt e det(-:
    Ah, barnet betyder alltså inte speciellt mycket.

Naturligtvis ska du adoptera bort det. Jag håller helt med dig, det kommer få det bättre hos sin pappa. Det är väl vad du är ute efter, hoppas jag? Att barnet ska få det bra, bättre än vad det har nu?
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen

Du har fler barn?

Du borde lämna bort det barnet med. Samma pappa eller? Låt hans fru adoptera båda barnen, så de får det bättre.

En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 13:38:55 följande:
    nej , det e min ensak ,jag gör detta med gott samvete det räcker.(-: tar den risken med glädje
    Du tar risken att du förlorar barnet för alltid med glädje?
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 13:43:16 följande:
    jag har gjort det jag kunnat , det är inte min tur längre , jag kan inte göra mer än det jag gjort thats it...men för det behöver man ju inte tacka för nothing(-:
    Vi inser att du inte älskar dina barn, ja.
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 13:45:44 följande:
    tackar för åsikten ...
    Du gör inte det. Då hade du inte med glädje adopterat bort det eller dem.
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 14:00:57 följande:
    vill du hålla dig till hänvisar din under text, respektera andra för deras åsikter . ta bort den för det gör inte du(-:
    Du är väldigt osammanhängande, det verkar onekligen som du är påverkad av något. Är du det?
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 14:44:52 följande:
    11 , jag har inte tid att klöra slut på mig själv för det här  ,,, kallar ni det ego ,,nja skulle säga tvärtom faktiskt .....det väntar ngt gott(-: hon förstår varför o inget fel i det att bo hos pappan ..vad e problemet.
    Fast du förstår att du inte kommer vara hennes mamma va?
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 18:08:35 följande:
    ok ........inte i era ögon nej men det struntar jag blanka f---n i ,det räcker att hon vet.
    Du adopterar bort henne med glädje, för att du vill straffa hennes far. Är det vad hon ska veta?

Du kommer inte vara hennes mamma, hon kommer ha en ny, riktig mamma.
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen

Men de flesta håller med dig, du borde adoptera bort barnet för dennes bästa. Du vill inte ha det. Du borde även lämna bort det andra barnet.

En kopp te, tack.
Svar på tråden adoptera bort