• elitae
    Anonym skrev 2012-07-03 10:47:10 följande:
    sådana som er räklnas inte (-:
    Varför fortsätter du skriva då ? Du är ganska så underhållande...
  • elitae
    Kattdamen skrev 2012-07-03 10:47:59 följande:
    Nej, jag förstår att du inte tycker det.

Jag har även förstått att du inte får träffa ditt barn för soc. Vad gjorde du, misshandlade det?
    Eller så vill inte barnet träffa henne, förståeligt ? Ja
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-03 10:50:05 följande:
    vet inte hur det ligger till o jag tänker inte ta reda på det heller(-:
    Du skiter fullständigt i ditt barn o bryr dig bara om dig själv. Jag har förstått det.
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-03 10:53:00 följande:
    jag vill ju ändå inte träffa någon som inte själv vill så det är förståeligt(-:
    Jag pratar inte om DIG, jag menar att din dotter inte vill träffa dig o det är förståeligt!
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-03 10:54:15 följande:
    det stannar på delad vårdnad , så får det bli hur det vill ...slutbesked.(-:
    Varför adopterar du inte bort då helt plötsligt ?
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-03 10:58:25 följande:
    det är bra som det är (-:....vasrför reagerar du jag va ju sjuk ihuvodet o en helidiot i går hur fan ska du ha det.
    Igår påstod du att det inte var bra som det var, hur ska DU ha det ? Jag har aldrig sagt att du är sjuk i huvudet eller helidiot. DU har använt liknande ord mot mig dock. 
    Du vrider mycket på saker...
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-03 11:05:56 följande:
    1 jag vill inte ha någon som inte sjäälv villl. puinkt slut finns ingen anledning o krusa. jag frågar en gång inte mer.
    2 om hon inte får träffas  då e pappan galen  helt enkelt.
    3 det går bra med delad vårdnad men då ska jag inte höra ett skit om att jag e si och så hon bor där hans ansvar.
    Tar du allt som folk skriver till dig som ett påhopp ? Folk försöker hjälpa dig o du tror att dom försöker vara taskiga... Är det det som är ditt problem ?
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-03 11:10:31 följande:
    lägg av dina meningar i går , du tro inte att jag inte   kommer i håg vad folk säger för det gör jag , sitt inte o dum i huvodet förklara mig ska du ha förbannat klart för dig .. jag vrider inte på saker . jag bestämmer själv och det ska du ta mig fan skita i -
    Vad bestämmer du själv ? Jag tror det är där skon klämmer lite hos dig faktiskt, du vrider på saker :)
  • elitae
    Kattdamen skrev 2012-07-03 11:13:00 följande:
    Vad har du tagit?
    Inget mer allvarligt än en panodil skulle jag kunna tänka mig, högst två. Hon är frisk som en lärka!
Svar på tråden adoptera bort