• elitae

adoptera bort

Anonym skrev 2012-07-05 10:26:11 följande:
    det verkar vara ett sökande efter en man vem e det ni söker(-:
    Haha, du skriver lika kasst som TS iaf ;)
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-05 11:50:59 följande:
    tycker du(-: ja jag e ju inte perfekt ,men  jag undrar fortfarande vem  e killen ni söker(-:  .....kanske e ts (-:
    Haha, du är ju TS... Du är en kille alltså ?
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 15:11:04 följande:
    jag ja , jag e kille och dessutom upptagen med världens bästa kvinna (-:...så vad söker du.
    Söker inget, men ni två är samma person.
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 15:53:47 följande:
     förutom att jag haft en underbar dag , så har jag släppt taget(-:
    Släppt taget om din dotter?
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 16:01:31 följande:
    det e bra som det är nu ..........många saker....(-:
    Jag frågade bara vad du har släppt taget om inte vad alla bra saker i ditt liv är.
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 16:34:50 följande:
    jag har bara bra saker i mitt liv vill ni inte höra det , o vad glad för min skull(-:
    Vad är det som du släppt taget om ???? svara på det jag frågar istället för att sväva iväg på dina panodil. Så.... Vad är det du släppt taget om ?
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 16:42:32 följande:
    om sitoationen i detta tex samt allt jag inte vill ha mer ....never and ever.
    Du vill inte ha din dotter mer helt enkelt `?
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 16:48:48 följande:
    lägg av hon har det bra där hon bor ,inga konstigheter , man måste släppa sådana sitoationer , en människa blir ju sjuk av att hålla på med sånt . man går vidare så e det............
    Jo, det är tydligt.......... Man måste o ska ALDRIG släppa taget om sina EGNA barn!
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 16:56:02 följande:
    det handlar inte om det. den dfagen du blir lite äldre så kommer du kanske bli varse om att saker o ting behöver inte vara svarta eller vita(-:
    svarta o vita vadå ? "på svart o vitt" har jag hört men svarta och vita vet jag inget om. Det jag VET är att jag ALDRIG kommer släppa taget om mina barn, vad som än händer eller vad dom än gör! Så värdelös som mamma tänker jag inte bli!
Svar på tråden adoptera bort