• Ronjah

För skojs skull... Vilka kön?

Har lite tråkigt då mina två stora barn är ute och leker och minstingen ligger och sover...

Tror du att du kan se vilka kön mina barn har? Som mamma (och när man vet) så tycker man ju att det syns, men det är inte så självklart att andra ser. Gjorde en liknande tråd (som omröstning) för några år sedan på mina två äldsta och de flesta gissade faktiskt rätt.

Vet inte hur man gör bilderna större, gick inte att kopiera dem så... 

IMG_3059.jpg

004.JPG

• Svar på tråden För skojs skull... Vilka kön?
  • Mynta

Jag tror att barnet i gult är en flicka, de andra pojkar.

• Simon 681

Har du inte hyfs att färgkoda ungarna, din barbar? Då kommer inte personalen på MC Donalds att veta om barnet föredrar Bratsdockor eller Racerbilar, ju. Nåja, hursomhelst från högst upp och sedan nedåt: 

Pojke
    Flicka
    Flicka

• Ronjah
    Simon 681 skrev 2012-07-02 15:55:20 följande:
    Har du inte hyfs att färgkoda ungarna, din barbar? Då kommer inte personalen på MC Donalds att veta om barnet föredrar Bratsdockor eller Racerbilar, ju. Nåja, hursomhelst från högst upp och sedan nedåt: 

Pojke
    Flicka
    Flicka
    Aj då, tänkte inte på det
  • Simon 681
    Ronjah skrev 2012-07-02 17:49:17 följande:
    Ni får gärna skriva varför ni tror som ni gör.

Försökte få hjärnan att göra som FBI's "så här kankse de ser ut idag"-program som de använder för att få ett hum om hur kidnappade barn ser ut.
  • Ronjah
    Simon 681 skrev 2012-07-02 18:12:21 följande:
    Försökte få hjärnan att göra som FBI's "så här kankse de ser ut idag"-program som de använder för att få ett hum om hur kidnappade barn ser ut.
Svar på tråden För skojs skull... Vilka kön?