• Äldre 4 Jul 17:35
    6424 visningar
    8 svar
    8
    6424

    Sen mens - neg test

    Jag har relativt regelbunden mens och hade bim i lördags. En gång sedan dec 2011 har den dock varit sen 3 dagar (motsvarande igår). Jag har fortfarande ej fått mens och neg test. Testat i lördags, måndags och idag. Testat med clearblue. Fler som plussat efter att ha fått neg test? Erfarenheter av clearblue? Blir tokig av att inte veta. Om neg test vill man ju bara att mensen ska komma så man slipper fundera mer... =(

  • Svar på tråden Sen mens - neg test
  • Äldre 4 Jul 18:01
    #1

    Och vi hade sex under äl (enligt äl test).

  • Äldre 15 Jul 21:44
    #2

    Ligger på bim+5 men bara minus på stickan. Hur gick d för dig?

  • Äldre 15 Jul 21:46
    #3

    Jag hade negativt fram till en och en halv vecka efter utebliven mens min första graviditet. 

  • Shio
    Äldre 5 Oct 15:54
    #4

    Har oxå plussat senare... får vänta ngn dag och ta ett nytt! Lycka till!

  • Äldre 18 Nov 10:12
    #5

    Är på BIM +4. ingen mens och inget plus. 

  • Äldre 13 Jun 07:37
    #6

    Jag fick minus bim+1 och bim+3

    Plussade bim+7

    Lycka till!

  • Boomsa­n
    Äldre 6 Jul 20:45
    #7

    Oj vilken gammal tråd Tungan ute

    Jag är på BIM+5 och testade mig +2 eller 3 (minns inte exakt) men det var negativt. Ska beställa hem lite nya tester ^^

    Fler som plussat sent?


  • Äldre 18 Aug 17:43
    #8
    Boomsan skrev 2014-07-06 20:45:46 följande:

    Oj vilken gammal tråd Tungan ute

    Jag är på BIM+5 och testade mig +2 eller 3 (minns inte exakt) men det var negativt. Ska beställa hem lite nya tester ^^

    Fler som plussat sent?


    Jag är på bim + 3, ennu testat - .. Har haft sån molvärk o. så har det varit riktigt "halt" när man torkat med papper, varit enormt trött o. mådde lite illa idag.. men får bara vänta o. testa tills det blir + eller mensen kommer! Vi får följas åt! ;)
Svar på tråden Sen mens - neg test