• Kristo

    Spermadonator

    Hej! Jag och min sambo har försökt att bli med barn i några år, det visade sig efter många prover och undersökningar att det va jag som var problemet så därför söker vi nu en seriös soermadonator som är ca 180 cm lång,ca 80 kg,brunt hår,blå/gröna ögon Känner du att detta stämmer in på dig så skulle det betyda allt för oss om du ville hjälpa oss. Med vänlig hälsning, Kristo

  • Svar på tråden Spermadonator
  • Astakvasta

    Ni funderar inte på att  få spermier via vården, eller åka till Danmark  och köpa från en spermiebank. Då vet att donatorn är fri  från flera farliga smittor. ( tester tas när spermierna fryses ner. Först när donatorn efter ytterligare ett halvår testas negativt  är de nedfrysta spermierna klara att använda. Garanterat  fria från HIV tex.)

  • hea

    Jag och min sambo planerar och väntar på att åka till Danmark, Storkklinik för insemination av donerad sperma. De har ingen väntetid och har öppet ca 360 dagar om året. Första samtalet kan föras per telefon och alla förberedande undersökningar kan göras på hemma plan. Man väljer öppen eller anonym donator.

  • Hennah

    Hej!
    Man kan göra behandlingar i Sverige med spermadonator. Jag och min man har gjort  ivf-behandlingar med spermadonator i Malmö. Då matchar de donatorns utseende med mannens. Vi fick tre behandlingar betalda av vårt landsting.
    Mvh Hennah

Svar på tråden Spermadonator