• Anonym

Sover du/ni naken?

Om man tänker på vad som hamnar i trosor/kalsonger när man har det på, så är det inte så svårt att förstå vad som i stället hamnar på lakanen när man inte har underkläder på..  Äckligt om man inte byter sängkläder varje dag!

• Anonym

Vi har trosor/ kallingar på. Är det riktigt kallt har jag pyjamas och någon gång ibland är jag helt näck om jag känner för det. 

• Anonym

Har bara trosor en vecka i månaden... Mensveckan.. Min sambo är också naken

• Anonym

Singel kille som sover naken :D 

• Anonym

Han har alltid kalsonger, jag har oftast trosor men sover naken ibland för att lufta.

• Anonym
    Anonym (utan tråd) skrev 2012-07-05 17:20:01 följande:
    jag är singel och jag sover alltid naken när jag är själv. hemma hos tjejkompisen däremot, kan jag givetvis inte göra så. Sova i kalsongerna känns instängt och varmt. nu är jag lite nyfiken på hur många som sover nakna hemma. och ni som är ett par, sover ni nakna båda två? 

det är inte frågan om rätt eller fel, jag är bara nyfiken på hur ni gör 
    För mig kvittar det hur jag sover rent "trängsel-mässigt" men var gång jag sover naken får jag såna sjuka drömmar där jag står naken framför alla mina vänner, bekanta, släktingar, arbetskamrater -INTE SÄRSKILT TREVLIGT FÅR JAG SÄGA

Har försökt flera ggr även efter sex, ensam, med sällskap men alltid samma resultat

så numera sover jag alltid i t-shirt och trosor

trosor känns nästan som ett måste, inte roligt att "smeta ner" lakanet och täcket med det innehållet
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-05 19:07:38 följande:
    För mig kvittar det hur jag sover rent "trängsel-mässigt" men var gång jag sover naken får jag såna sjuka drömmar där jag står naken framför alla mina vänner, bekanta, släktingar, arbetskamrater -INTE SÄRSKILT TREVLIGT FÅR JAG SÄGA

Har försökt flera ggr även efter sex, ensam, med sällskap men alltid samma resultat

så numera sover jag alltid i t-shirt och trosor

trosor känns nästan som ett måste, inte roligt att "smeta ner" lakanet och täcket med det innehållet
    Hur mycket flytningar har du egentligen?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-05 19:32:07 följande:
    Hur mycket flytningar har du egentligen?
    mycket lite, helt normalt, det är TANKEN

jag gissar att en MAN har skrivit den kommentaren.....................
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-05 20:50:40 följande:
    mycket lite, helt normalt, det är TANKEN

jag gissar att en MAN har skrivit den kommentaren.....................
    Om du har mycket lite flytningar, vad är det då som smetar i lakanet?
  • Anonym

Sover alltid naken,även borta men inte om man delar rum med fler såklart. Jag har alltid något plagg eller morgonrock tillgängligt att sätta på mig när jag ska gå upp,springer inte runt naken hemma. Sambon sov i kalsonger när vi träffades men dom har han skippat nu :)

• Anonym

Jag (kvinna) sover naken. Men min man gör det inte sen vi fick barn. Han känner sig inte bekväm med att springa upp mitt i natten naken om barnet vaknar eller om det sover hos oss. Jag har inga problem med det. Tycker det är skönast att sova naken. Och bra för underlivet att få lufta lite under natten också

• Anonym

Har alltid fått höra att det är bra att lufta underlivet ibland, och när ska jag annars göra det än på natten?

Känner mig instängd om jag sover med något på. Men självklart har jag alltid trosor på om jag sover över hos mina föräldrar eller en vän.

Svar på tråden Sover du/ni naken?