Sover du/ni naken?
Om man tänker på vad som hamnar i trosor/kalsonger när man har det på, så är det inte så svårt att förstå vad som i stället hamnar på lakanen när man inte har underkläder på.. Äckligt om man inte byter sängkläder varje dag!
Om man tänker på vad som hamnar i trosor/kalsonger när man har det på, så är det inte så svårt att förstå vad som i stället hamnar på lakanen när man inte har underkläder på.. Äckligt om man inte byter sängkläder varje dag!
Vi har trosor/ kallingar på. Är det riktigt kallt har jag pyjamas och någon gång ibland är jag helt näck om jag känner för det.
Alltid naken !
Har bara trosor en vecka i månaden... Mensveckan.. Min sambo är också naken
Singel kille som sover naken :D
Han har alltid kalsonger, jag har oftast trosor men sover naken ibland för att lufta.
Sover alltid naken,även borta men inte om man delar rum med fler såklart. Jag har alltid något plagg eller morgonrock tillgängligt att sätta på mig när jag ska gå upp,springer inte runt naken hemma. Sambon sov i kalsonger när vi träffades men dom har han skippat nu :)
Jag (kvinna) sover naken. Men min man gör det inte sen vi fick barn. Han känner sig inte bekväm med att springa upp mitt i natten naken om barnet vaknar eller om det sover hos oss. Jag har inga problem med det. Tycker det är skönast att sova naken. Och bra för underlivet att få lufta lite under natten också
Har alltid fått höra att det är bra att lufta underlivet ibland, och när ska jag annars göra det än på natten?
Känner mig instängd om jag sover med något på. Men självklart har jag alltid trosor på om jag sover över hos mina föräldrar eller en vän.