• Anonym

Kan tingsrätten tvinga en 3 åring?

Självklart när ungar är så små vet de inte vad som är bäst för dem i det långa loppet om nu pappan inte är direkt olämplig men då sker det oftast med en kp. Varför vill er unge inte träffa sin pappa? För ungen är i den ålder då den säger nej till allt och du tycker det är bra att pappan stängs ute för du inte vill träffa pappan vil överlämningarna och därför är det bra för dig att skylla på att ungen säger den inte vill, är det så du tänker.

• Anonym
    Anonym (hjälp mig) skrev 2012-07-06 19:04:21 följande:
    Mina tre andra barn som är äldre vill inte träffa pappan då han har slagit mig i flera år
    o dom i sin tur hoppat på pappan o slagit pappan.....kaos......!
    3 åring hör när vi pratar om det, vi döljer inget....vi är stolta att vi har klarat oss levande....! 
    Pratar ni inför 3åringen???
    Anonym (3 barn) skrev 2012-07-06 19:12:51 följande:
    Tyvärr lyssnar dem inte på så små barn. Men har han blivit anmäld av misshandel?
    Dom ska lyssna på barn oavsett ålder.
    Anonym (hjälp mig) skrev 2012-07-06 19:20:24 följande:
    Ja det har han........

Jag bara undra om ts tvingar barn....jag tror inte att det funkar med mitt barn, då barnet går till attack mot pappan

Ok jag har fått mina svar..tack alla!
    Jag är färdig! 
    Du kan bli tvingad att utelämna barmet.
  • Anonym
    Nej man kan aldrig tvinga ett barn. ALDRIG.

Jag har en 2 åring dotter. har en stor vårdnadstvist med pappan. 

• Anonym
    Anonym (hjälp mig) skrev 2012-07-06 19:04:21 följande:
    Mina tre andra barn som är äldre vill inte träffa pappan då han har slagit mig i flera år

o dom i sin tur hoppat på pappan o slagit pappan.....kaos......!

3 åring hör när vi pratar om det, vi döljer inget....vi är stolta att vi har klarat oss levande....! 

Hur kan du vara stolt över att förstöra barnets relation med sin pappa? Vad han har gjort mot dig ska du hålla tyst om inför barnet.
  • Anonym
    Anonym (?) skrev 2012-07-07 10:33:45 följande:
    Skulle du vilja lämna ditt barn till någon som misshandlat dej?

Jag har gjort det och aldrig snackat illa om pappan inför barnet. Barn har rätt att älska båda sina föräldrar.
  • Anonym

Hade du blivit så misshandlad hade du haft en helt annan trådstart så sorry ts det är en efterhandskonstruktion och jag tror dig inte! Har du anm misshandeln och vad blev påföljden isåfall eller nej jag vet du våga inte anm eller du svarar enkelt den lades ner i bristade på bevis

• Anonym

Det handlar inte om misshandlel säger du här ts

Anonym (hjälp mig) skrev 2012-07-07 11:28:05 följande:
    Det handlar inte om misshandel..... Jag undrade om man kan tvinga 3 åring att träffa sin fader! Jag fick frågan om varför pappan inte fick träffa barnet, då förklarade jag att han slog mig! 

Anonym (hjälp mig) skrev 2012-07-06 19:06:06 följande:
    Alltså barnen slog pappan, när han antingen var över mig o tog stryptag på mig eller när han helt enkelt banka skiten själen vettet ur mig! 

Förklara vad du menar med detta inlägget då
  • Anonym
    Anonym (Soc.) skrev 2012-07-07 11:36:32 följande:

Då säger man att man slagit sig .

Man ska aldrig ljuga för sina barn. Men när de är så pass gamla så kan man säga sanningen
  • Anonym
    Anonym (hjälp mig) skrev 2012-07-07 11:37:21 följande:
    Lades ner på bristande bevis....jag låg på sjukhuset i 4 dagar.... Det har skrivits i tidningar om....utan mitt namn är med! Du förstår inte mig, innan du skriver, kan du väl fråga mig först...jag är mer än glad att svara dig! 

Som sagt efterkonstruktion! Fanns en uns sanning så hadfe trådstarten sett annorlunda men vi gör nytt försök länka tidningsartikeln!
  • Anonym
    Anonym (hjälp mig) skrev 2012-07-07 11:28:05 följande:
    Det handlar inte om misshandel.....

Jag undrade om man kan tvinga 3 åring att träffa sin fader!

Jag fick frågan om varför pappan inte fick träffa barnet, då förklarade jag att han slog mig! 

Så du blev inte misshandlad? Varför säjer du så till barnet? Finns dom att pappan slagit dej?
Svar på tråden Kan tingsrätten tvinga en 3 åring?