• Anonym (hjälp mig)

Kan tingsrätten tvinga en 3 åring?

Att träffa sin pappa om hen inte vill????

• Svar på tråden Kan tingsrätten tvinga en 3 åring?
  • Anonym

Hade du blivit så misshandlad hade du haft en helt annan trådstart så sorry ts det är en efterhandskonstruktion och jag tror dig inte! Har du anm misshandeln och vad blev påföljden isåfall eller nej jag vet du våga inte anm eller du svarar enkelt den lades ner i bristade på bevis

• Anonym (Soc.)

Man ska inte belasta barn med sanningar som de är för små för små att kunna förstå och hantera.

• Anonym (hjälp mig)
    Anonym skrev 2012-07-07 11:24:01 följande:
    Hade du blivit så misshandlad hade du haft en helt annan trådstart så sorry ts det är en efterhandskonstruktion och jag tror dig inte! Har du anm misshandeln och vad blev påföljden isåfall eller nej jag vet du våga inte anm eller du svarar enkelt den lades ner i bristade på bevis
    Det handlar inte om misshandel.....

Jag undrade om man kan tvinga 3 åring att träffa sin fader!

Jag fick frågan om varför pappan inte fick träffa barnet, då förklarade jag att han slog mig! 
  • Bella1
    Anonym (Soc.) skrev 2012-07-07 11:26:55 följande:
    Man ska inte belasta barn med sanningar som de är för små för små att kunna förstå och hantera.

• Anonym (hjälp mig)
    Anonym (Soc.) skrev 2012-07-07 11:26:55 följande:
    Om de frågar var alla märken på kroppen kommer ifrån????
  • Kjell2

Vad som kan hända är att pappan i tingsrätten yrkar på umgänge och ställer upp på begränsat och bevakat. Om TR fastställer det så är du mer eller midnre tvungen att ta barnet dit, Annars riskerar du vite eller i extremfalll, polishämtning.

Funkar det och soc bedömer att det rullar på kan det sen övergå till längre tider och utan övervakning. Då hänger det på att pappan verkligen sköter umgänget.

• Anonym (Soc.)

• Anonym (Soc.)
    Anonym (hjälp mig) skrev 2012-07-07 11:29:20 följande:
    Om de frågar var alla märken på kroppen kommer ifrån????

Då säger man att man slagit sig .
  • Anonym (hjälp mig)
    Anonym skrev 2012-07-07 11:24:01 följande:
    Lades ner på bristande bevis....jag låg på sjukhuset i 4 dagar....

Det har skrivits i tidningar om....utan mitt namn är med!

Du förstår inte mig, innan du skriver, kan du väl fråga mig först...jag är mer än glad att svara dig! 
  • Anonym

Det handlar inte om misshandlel säger du här ts

Anonym (hjälp mig) skrev 2012-07-07 11:28:05 följande:
    Det handlar inte om misshandel..... Jag undrade om man kan tvinga 3 åring att träffa sin fader! Jag fick frågan om varför pappan inte fick träffa barnet, då förklarade jag att han slog mig! 

Anonym (hjälp mig) skrev 2012-07-06 19:06:06 följande:
    Alltså barnen slog pappan, när han antingen var över mig o tog stryptag på mig eller när han helt enkelt banka skiten själen vettet ur mig! 

Förklara vad du menar med detta inlägget då
Svar på tråden Kan tingsrätten tvinga en 3 åring?