• Anonym (man)

    killar å män, var gör ni av satsen när ni onanerar?

    Som rubriken säger...
    När ni onanerar, vad gör ni av sperman?
     

  • Svar på tråden killar å män, var gör ni av satsen när ni onanerar?
  • Anonym

    Vill du veta hur jag torkar mig efter att jag har varit på toa också? Eller vad jag gör med snoret när jag är förkyld. Idiotisk fråga.

  • Anonym

    Sprutar i en bit papper om jag har det. Om jag ligger i sängen och inet orkar hämta papper så brukar jag ta en strumpa och spruta i.

  • Anonym

    Får väl göra mig av med skiten på något vis. Papper är att föredra.

  • J   a   d   e   d

    Jag trodde alla män hade en pet-flaska vid sängen för detta ändamål. Solig


    Jeddan
  • micke6868

    Beror ju på var jag gör det...
    I duschen är det ju inga problem.
    I sängen låter ja det komma på magen å torkar av det med nån tröja eller kallingar, det ska ju ändå i tvätten, inte mer krångligt än så ,-) 

  • Frankk

    Beror på var jag onanerar. I soffan så blir det någon av filtarna. Annars blir det handduken i badrummet. Alltid samma handduk så jag har den andra i ansiktet. Med det är det ju bara jag som vet. Hamnar det på golvet så tar hunden hand om det. Runkar man på jobbet så hamnar det på någon filt eller sängkläder. Där är jag dock noggrannare att det inte ska kunna kopplas till mig utan jag brukar peka ut en annan person som boven så ingen misstänker mig om fläckarna som ibland kan förekomma i vilorummet.


    Den tyngsta sorgen är att inse att vi själva är enda orsaken till alla våra motgångar.
  • Anonym (T)

    För mig hamnar satsen lagom, så att jag kan ta det med kalsongerna. Det kan även hamna i sängen, men oftast så ska jag sova efter att jag onanerat, så jag låter det vara som det är.

  • jonte02

    I handen, i handfatet, i duschen, på TV-bordet. Använder papper för att torka upp. Numera händer det ganska ofta att min partner gör det åt mig o då hamnar det mesta på magen.

Svar på tråden killar å män, var gör ni av satsen när ni onanerar?