Inlägg från: Anonym (18år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (18år)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Jag "tömmer" mig själv när jag har mens för att den ska gå över snabbare. Jag stoppar upp fingrarna mellan benen och liksom skopar ut det som bara ligger där när jag duschar. Vidrigt jag vet, men på så sätt slipper jag liksom det där äckliga eftergrejset som pågår i en dag extra eller två och jag känner mig renare, även om så kanske inte är fallet.

Ingen vet om det här.  

• Anonym (18år)
    Anonym skrev 2012-07-09 22:31:12 följande:
    Haha, så gör jag också Tungan ute
    Haha, åååh, betyder mer än du tror att få veta att man inte är ensam!! :) 
  • Anonym (18år)
    Ojsan skrev 2012-07-09 22:50:10 följande:
    Det är tekniskt omöjligt då mensblodet pytsas ut ur livmodern med ca 15 ml åt gången, så det kan vara den mängen du skopar ut, men det går inte att tömma ut det som finns i livmodern, det måste komma ut själv.
    Tycker att det funkar utmärkt. Jag har bara mens i 3 dagar när jag gör såhär. Annars blöder jag 5! 
    Anton Chigurh skrev 2012-07-09 22:44:26 följande:
    Vadå vidrigt !!!  Tycker det verkar va ett förnämligt sätt att minska totaltiden för blödningen, inte ett dugg vidrigt. Du vet du inte vad som är vidrigt, anonym 18-åring....

Kul att du som kille inte blir äcklad! Haha, trodde jag var helt sjuk i huvudet som gjorde på detta viset, men jag är tydligen varken ensam om det eller vidrig för jag gör det. Underbart :)
  • Anonym (18år)
    Anonym (bitch) skrev 2012-07-12 00:35:45 följande:
    Några faror med detta? Infektioner? Gillar inte heller mensen något vidare
    I och med att det här inte direkt är något jag skulle ta upp med läkare så vet jag inte hur stor infektionsrisken är. Själv har jag aldrig fått infektioner eller någon annan komplikation. Men samtidigt så gör jag ju det i duschen när jag är ren överallt för att minimera infektionsrisken. 
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?