Inlägg från: Anonym (inte dålig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (inte dålig)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Anonym (flera) skrev 2012-07-10 12:59:09 följande:
    Hon har rökt på i 16 år! Fram tills nu, hon är 30 år och har små barn. Kul för barnen att ha en påtänd mamma.  
    Så jäkla överdrivet. Att röka på eller ta ett par glas vin kan till och med göra dig till en mer harmonisk förälder. För vissa. Behöver inte betyda misär och elände. Tvärtom!
  • Anonym (inte dålig)
    Anonym (bdsm) skrev 2012-07-10 13:15:05 följande:
    Du är ganska ensam om det då dom flesta har sina sysslor dom njuter av och skämmer bort sig med, glas vin till maten eller utan mat är ganska populärt.
    Har inget att göra med att inte fungera utan, har dock att göra med att man fungerar bättre om man tar hand om sig själv och gör saker man tycker om.

Du kan ha vilka åsikter du än behagar men håll dom för dig själv, kommentaren "det är så synd om dina barn" är bara korkad och passar i sandlådan eller på nån iogt möte där liknande nykterist fascister samlas för att lufta sina skeva Vanföreställning.

Mycket bra inlägg..
  • Anonym (inte dålig)
    mozzarella skrev 2012-07-11 19:17:06 följande:
    ge fan i djuren, era vidriga jävlar. man borde skjuta er i knäskålarna. äckliga jävlar.
    Men eller hur..GE FAAAAAAAAAAAN I DJUR OCH BARN!! Jag blir så ledsen Gråter
  • Anonym (inte dålig)
    Anonym skrev 2012-07-11 20:47:03 följande:
    Iallafall inte sedan 1944. Som sagt ge fan i att skaffa kåta djur om ni inte tål det. 
    Idiot
  • Anonym (inte dålig)
    Längtande83 skrev 2012-07-12 21:41:25 följande:
    fast nog var det inte avsett att alla arter skulle knulla med varandra... Jag kan inte förstå, kommer aldrig ens att försöka förstå, hur man kan tycka att det är ok att en människa har sexuella lekar med ett djur. Oavsett hur många försök du gör. Tycker det är vidrigt, och skulle kunna gå så långt att tycka att du är vidrig som indirekt förespråkar detta äckliga beteende. 
    HÅLLER MED
  • Anonym (inte dålig)
    ftp skrev 2012-07-12 21:45:28 följande:
    MEN VAD BRA DÅ
    Tycker du att det är i sin rätt att en människa penetrerar ett djur? Ja eller nej?
  • Anonym (inte dålig)
    ftp skrev 2012-07-12 21:51:11 följande:
    Jag lägger ingen värdering i det, konstaterar endast faktum att däggdjur har och njuter av sex samt utövar detta på regelbunden basis.
    Personen jag svarade ansåg att djuren inte var medvetna om vad sex är och därmed blev "utnyttjade".
    Nej, djur kanske inte uppfattar regelrätt våldtäkt. vilket är precis vad det är. Djur parar sig i sin naturliga miljö med lika parter. Komma och snacka om att djur är kåta och gillar att knulla helt random..idioti. Det handlar om fortplantning. HUR kan man försvara detta? HUR?
  • Anonym (inte dålig)

Lämnar tråden...Min mörka hemlighet blir att jag skulle med glädje, med GLÄDJE göra KAOS med de som utför tiderlag...Nasty

• Anonym (inte dålig)

Okok..drar lite mörka då.

Snattat för säkerligen över 100 000 kr i mina dagar, mest som vuxen.

Föraktar min mor

Tycker att Breivik har många bra poänger

• Anonym (inte dålig)
    ftp skrev 2012-07-12 22:27:32 följande:
    Ojojoj, det förstår jag att du skriver anonymt
    Inboxen hade nog blivit fyllt jävligt fort av den pk korrekta mobben här.
    Jodu---du har så rätt. Och en fylld inkorg med humbug orkar jag inte med Cool 
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?