Inlägg från: Anonym (flera) |Visa alla inlägg
  • Anonym (flera)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Anonym skrev 2012-07-09 11:57:03 följande:
    Jag hatar min mans ex, hon är ett riktigt psyko som försökt förstöra mellan oss i flera år. Jag hoppas typ att hon dör. Utåt sett verkar jag obrydd, men innerst inne vill jag att det ska gå dåligt för henne. SUBBA!

Samma här !! Hon beter sig som en 8-åring. Sätter sig själv i första hand trots att hon påstår att det är för hennes barn (som hon har gemensamt med min sambo). Helt störd och psykotisk är hon.
  • Anonym (flera)

1. Jag har varit otrogen mot mitt ex 2 ggr.

2. Mot min nuvarande en gång, fast då var vi iofs inte tillsammans. Hade bara sex.

• Anonym (flera)

3. Är tillsammans med min nuvarande bara för att vi ska ha barn tillsammans. Han ljuger för mig, gång på gång. Vissa gånger tror han att jag inte vet, men jag vet. Hatar honom för att han ljuger för mig, för i grund och botten så älskar jag honom och vi hade kunnat få det bra tillsammans men han har förstört det med hans lögner. Ska separera från honom när barnet är 1 år eller nått hade jag tänkt. 

4. Försöker i hemlighet komma på nått hemskt att ljuga om till min kille men det ända jag kan komma på är otrohet som mäter upp till det han ljugit för mig om.     

• Anonym (flera)
    Anonym skrev 2012-07-10 07:56:33 följande:
    Jag har rökt hasch sedan jag var 14. Är 30 nu och ingen i min familj eller "normala umgängeskrets" vet, och dom kan nog inte tänka sig det heller. Har aldrig åkt dit för det, eller för något annat heller.

Är småbarnsmamma med utbildning, jobb och normala intressen och tycker att cannabis självklart borde legaliseras som det lättare alternativet till alkohol, som jag inte gillar alls, men det skulle jag aldrig erkänna öppet.  

Fyy... stackars dina små barn..
  • Anonym (flera)
    CAL skrev 2012-07-10 11:32:25 följande:
    På vilket sätt är det synd om hennes barn? Förvånad
    Hon har rökt på i 16 år! Fram tills nu, hon är 30 år och har små barn. Kul för barnen att ha en påtänd mamma.  
  • Anonym (flera)
    Anonym (bdsm) skrev 2012-07-10 13:02:06 följande:
    Lika roligt som att ha "speedat" morsa som dricker kaffe eller "alkis" morsa som njuter av nått glas vin till maten eller på kvällen.
    Det vill säga ja, barn mår bra av att ha fungerande föräldrar som kan hantera sig själva.

Eller du kanske är en sån som tror att cannabis inte kan doseras i likhet med dom lagliga droger och man blir förståndshandikappad eller handlingsförlamad om man tar sig ett bloss

Tycker inte det är okej att ha små barn och "ta ett glas vin" heller.. Om man inte kan vara en fungerande förälder utan drogor (inkl. alkohol) ska man inte bli förälder. Men vi alla tycker olika.
  • Anonym (flera)
    Shandi skrev 2012-07-10 12:47:40 följande:
    Det är ju sånt där som FL isåfall borde ägna sig åt att anmäla...

Anmäla att jag tycker synd om barnen?! Herre gud.. Det ÄR ju synd om barnen.. som inte har någon som helst att säga om deras mammas beteende. Visst att hon kanske är mer "fungerande" enl henne själv, men fortfarande påtänd i sällskap av sina barn.
  • Anonym (flera)
    Shandi skrev 2012-07-10 13:21:53 följande:
    Ja men jag höll med dig :P Det var det jag menade.

Aha okej.. tur att det finns mammor som tänker på sina barn i första hand ;)
  • Anonym (flera)
    Shandi skrev 2012-07-10 13:29:56 följande:
    Det är fel så länge hon själv känner att hon behöver drogerna för att vara en god och fungerande mamma. Då är det jävligt fel. Precis som det är jävligt fel att måsta dricka för att anse sig funka som förälder.
    Dessutom är det olagligt, jävligt olagligt, och jag tycker det är OTROLIGT fel att regelbundet trotsa lagarna då man har barn.

Men det är jag det. Kanske vi alla ska börja röka på, så kanske världen skulle bli en så otroligt mycket finare plats.

Otroligt bra sagt!
  • Anonym (flera)
    Súdamerika skrev 2012-07-10 13:29:17 följande:

Jag säger det här en gång; snuten är idioter. Och angående ditt första stycke så handlar det (naturligtvis) om en FÖRHÖJNING. Alltså är ditt argument lika med noll.

Varför är poliser idioter? Det är inte poliser som stiftar lagar. Poliser ser till att lagar följs. Vad vore sverige utan våra lagar och rättssystem? Självklart är vårt land inte perfekt men bättre än många andra länder.
  • Anonym (flera)
    Anonym (bdsm) skrev 2012-07-10 13:15:05 följande:
    Du är ganska ensam om det då dom flesta har sina sysslor dom njuter av och skämmer bort sig med, glas vin till maten eller utan mat är ganska populärt.
    Har inget att göra med att inte fungera utan, har dock att göra med att man fungerar bättre om man tar hand om sig själv och gör saker man tycker om.

Du kan ha vilka åsikter du än behagar men håll dom för dig själv, kommentaren "det är så synd om dina barn" är bara korkad och passar i sandlådan eller på nån iogt möte där liknande nykterist fascister samlas för att lufta sina skeva Vanföreställning.

Om man tycker om att röka på och dricka alkohol så ska man inte bli förälder. Sälänge inte barn behöver se och bevittna sin/sina föräldrars beteende så får dem väl röka på hur mycket dem vill!! 
    Tycker du själv kan gå och sätta dig i sandlådan och gör precis vad du vill. Håll dina barn utanför bara. 
  • Anonym (flera)
    Shandi skrev 2012-07-10 13:32:53 följande:
    Ja, men vissa väljer ändå att sätta sig själv och sina egna behov före. Sorgligt nog.
    Jag undrar om hon och de andra tycker det skulle vara lika okej om deras barn började röka på? Kanske ge ungen lite hasch då hon/han är jobbig? För att bli lite harmonisk menar jag!

Ja, de kan de ju lika gärna göra. Det är ju ändå "ingenting farligt". Ge barnen ett glas vin till maten för att göra dem lite följsamma.. Nä.. då kanske det inte var lite "ofarligt".  
  • Anonym (flera)
    Anonym (bdsm) skrev 2012-07-10 13:39:55 följande:
    Samtidigt som dessa mammor vill skada andras barn, du tänkte nog heller inte färdigt där.
    Avstickarspåret vi är på började med att nån tyckte man borde polisanmäla skribenten som skrev att hon har en välfungerande liv och hennes hemlighet var drogval, det är att effektivt rubba barnets trygghet.

Jag föredrar absolut att mina barn väljer cannabis framför alkohol, med lite tur kommer det även vara legalt när dom väl växer upp.
    Oavsett vilket så skulle jag känna mig tryggare om mina tonåringar var hemma med sina vänner och frossade i god mat och datorspel istället för att rinna ute på stan på fylleslag.
    Långt hälsosammare för dom och mindre slitsamt på mina nerver.

Hoppas att dina barn väljer att inta alkohol och hasch samtidigt så att de spyr illa och mår så dåligt att de aldrig mer vill röra skiten igen då! Eftersom de förmodligen inte kommer få lära sig av sin käre far att det är bättre att avstå.   
  • Anonym (flera)
    Tyavanin skrev 2012-07-10 13:46:32 följande:
    För övrigt så stämmer det säkert att vissa som barn har glada minnen av fester och allt som dessa innehöll... Men det finns ännu fler
    Barn som mår dåligt över hur deras föräldrars beteende förändras på dessa fester... Tummen upp för nyktra tillställningar om barnen är med!

Exakt! Det är barnen vi pratar om här. Allt för deras bästa. Er vuxna och vad ni gör med ert liv skiter jag blankt i. Men barnen ska inte behöva vara med om olyckligheter som att se sin förälder inta alkohol eller drogor. Och nu pratar vi om små barn. Barn som fortfarande lär sig av ALLT sina föräldrar gör.
  • Anonym (flera)
    Anonym (hårfoten) skrev 2012-07-10 13:52:15 följande:
    Säkert jättebra med droger, speciellt hasch. Om det inte vore för att min mor dog av det...

Själv tyckte hon att hon blev lugnare, vettigare och bättre på alla sätt och vis, men vi såg en helt annan sida..

Tyvärr vill inte hasch-älskare inse detta. Att vi "normala"/ej rökande, ser en annan sida hos dem. En förändring beteendemässigt...
  • Anonym (flera)
    Anonym (bdsm) skrev 2012-07-10 13:55:13 följande:
    Jag är inte naiv jag lurar inte mig själv att mina ungar kommer hopa över tonåren och experiment som medföljer.

Det kommer antagligen hända, det har hänt oss alla men har endast bidragit till att vi har lärt oss att hantera våra droger.
    Misstag lär man sig av.

Nej, jag kommer serve3ra dom drogfakta, nackdelar och fördelar med dom olika droger, tnkte inte predika för dom, jag har så pass höga tankar om mina barn att jag låter dom ta sina beslut själva.

Klart alla ungdomar intar alkohol om de är nyfikna. Men som förälder så har man ett ansvar att berätta hur det kommer att påverka en. Samma sak med drogor. Om du väljer att visa att man kan fungera utan skiten och när man är vuxen så väljer man själv vad man vill göra, så har du iaf gjort ditt bästa som förälder. Självklart är det upp sedan till barnet vad denne vill göra, då kan man bara visa att man alltid kommer finnas där om nått skulle gå fel (om det går). Men att under barnets inlärningsår öppet visa att det är okej att inta narkotika är inte okej.  
  • Anonym (flera)
    Pinguicula skrev 2012-07-10 13:59:36 följande:
    Anonym (flera): jag är förälder och röker på, ingen har någonsin anat det - alla som fått reda på det har blivit förvånade. Vad är det för beteende mina nära och kära ser isf?

Om ingen märker nån skillnad... Hur kan de då se någon beteendeförändring?

Röker du lite för ofta kanske? Har ditt haschintag övertagit din personlighet?
  • Anonym (flera)

Ja nu får vi kärringar vara tysta och glädja oss åt att våra barn slipper en drogmissbrukande föräldrar.

Över till trådens ämne... En hemlighet... När jag var liten (5 år kanske) doppade jag mormors katt i toaletten.. mådde fruktansvärt efteråt.   

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?