Vad er är mörkaste hemlighet?
Samma här !! Hon beter sig som en 8-åring. Sätter sig själv i första hand trots att hon påstår att det är för hennes barn (som hon har gemensamt med min sambo). Helt störd och psykotisk är hon.
1. Jag har varit otrogen mot mitt ex 2 ggr.
2. Mot min nuvarande en gång, fast då var vi iofs inte tillsammans. Hade bara sex.
3. Är tillsammans med min nuvarande bara för att vi ska ha barn tillsammans. Han ljuger för mig, gång på gång. Vissa gånger tror han att jag inte vet, men jag vet. Hatar honom för att han ljuger för mig, för i grund och botten så älskar jag honom och vi hade kunnat få det bra tillsammans men han har förstört det med hans lögner. Ska separera från honom när barnet är 1 år eller nått hade jag tänkt.
4. Försöker i hemlighet komma på nått hemskt att ljuga om till min kille men det ända jag kan komma på är otrohet som mäter upp till det han ljugit för mig om.

Ja nu får vi kärringar vara tysta och glädja oss åt att våra barn slipper en drogmissbrukande föräldrar.
Över till trådens ämne... En hemlighet... När jag var liten (5 år kanske) doppade jag mormors katt i toaletten.. mådde fruktansvärt efteråt.