Vad er är mörkaste hemlighet?
Min absolut mörkaste hemlighet som jag inte berättat för någon är att jag hade sex med min mammas pojkvän/sambo från det att jag var 12 till 17. Vi kan kalla honom "H". Det sjukaste är att jag aldrig mått dåligt över det, varken då eller nu som vuxen. Jag vet ju att det var fel och rent juridiskt ett övergrepp och jag har funderat så mycket på varför jag inte reagerat negativt i vuxen ålder men har väl inte kommit fram till något bra svar. Ångrar det inte och skulle inte vilja ha det ogjort. Är idag lyckligt gift och inte haft någon kontakt med honom på många år men kan inte låta bli att tänka på det och fantisera om minnen när jag onanerar. Det enda som jag oroar mig för är att han skulle ha gjort liknande med andra tjejer vilket jag verkligen verkligen inte hoppas.
Ett par saker som kanske varit extra olämpliga.
- Det hände att han ibland hämtade mig efter skolan och körde till någon parkering där vi hånglade och hade sex i baksätet på hans bil.
- Jag sög av honom i garaget på en släktträff på mitt initiativ. Jag måste ha varit runt 14 då. Helt sjukt egentligen när jag tänker på hur allt hade kunnat gå åt helvete om vi blivit påkomna. Då tyckte jag bara det var spännande. Kommer ihåg att jag var så kåt att jag blev arg och irriterad på honom för att han inte ville sätta på mig i garaget hahaha.
- När jag var 13 gick jag till ungdomsmottagningen och sa att jag hade jätteproblem med mensvärk (var inte så farligt egentligen) och fick tillslut p-piller. Egentligen var det ju bra med p-piller i det läget, men då tyckte jag det var skitjobbigt och nervöst att behöva ljuga.
- Träffade min första pojkvän när jag var 15 (han var 17). Ljög om att jag var oskuld och oerfaren. Tidigare samma dag som han "tog min oskuld" hade jag hade jag haft sex med "H". Alla vänner sedan dess, pojkvänner och min nuvarande man tror jag blev av med oskulden till min första pojkvän när jag var 15.
- Var ihop med min pojkvän i tre år och var störtkär hela tiden. De första två åren fortsatte jag att ligga med "H", dock inte lika ofta. Kan ha dåligt samvete över det nu men då var det inget som jag tänkte på. Sjukt nog var jag riktigt svartsjuk under hela förhållandet och min pojkvän fick typ inte prata med andra tjejer. Stackars pojke :(
Tror det var tur att vi slutade hålla på när vi gjorde men där och då var det riktigt jobbigt, saknade länge den intima närheten och hans sätt att kunna få mig att komma nästan bara genom att hångla upp mig. Det är nog bara min nuvarande man som kommer i närheten (men inte hela vägen fram). Så här i efterhand fattar jag egentligen inte hur han tänkte. Fanns ju liksom en ganska stor risk att det skulle komma ut. Jag ville ju så gärna berätta för mina kompisar att jag låg med en äldre skitsnygg man men som tur var gjorde jag aldrig det.