• Anonym (människa)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

• Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym (jo)

Jag längtar så tokmycket efter ett barn till men om jag fick veta att barnet hade Downs syndrom så skulle jag göra abort. De är inte gulliga ICA-reklamsmaskotar som alla verkar tro.

• Anonym (dnjkngjk)

Att få ta på sig blöjor och ha dom på sig och bara få njuta i sin ensamhet, inget mer än så, använder dom inte.

• Anonym (Gina)

Var otrogen sen ett år till aka och min kille vet inget om det dock kan det komma ut när som !

Är inte otrogen längre iallafall .

• Anonym (Isch)

Tänker ibland att om makens pappa kolar vippen så löser sig våra ekonomiska problem, men sen skäms jag för jag vill inte att han ska dö och eg HAR vi inga problem, vi vill bara ha vissa saker NU och inte spara i flera år.

Önskar ofta att makens ex som han har barn med inte fanns och att hans barn inte heller fanns, samtidigt som jag eg inte alls tycker illa om barnet, bara om situationen.

• Anonym (81:an)
    Anonym (10 år sedan) skrev 2014-07-26 20:04:11 följande:

Min mörkaste hemlighet är att jag gjorde en person i norra sverige förlamad då jag sparkade honom i huvudet där han satt bersusad på en parkbänk. jag var 15 och läste i tidningen att grabben blev förlamad...

Fy fan vad hemskt gjort. Har du försökt återgälda det?
  • Anonym (81:an)
    Anonym (jo) skrev 2014-07-26 22:03:01 följande:

Jag längtar så tokmycket efter ett barn till men om jag fick veta att barnet hade Downs syndrom så skulle jag göra abort. De är inte gulliga ICA-reklamsmaskotar som alla verkar tro.

Samma här. Livrädd för att få ett sjukt eller missbildat barn. :(
  • Anonym (@)

Att jag blivit misshandlad, utnyttjad i många år psykiskt av både familj och på arbetet och en del vänner. Plus att jag har något/någon i mitt hjärta känslomässigt.

• Jeaninne
    Anonym (jo) skrev 2014-07-26 22:03:01 följande:

Fast det där vet jag inte om det är så hemskt? Du delar det med många i så fall. Nästan alla mammor som erbjuds fosterdiagnostik tar det, och nästan alla som får veta att de bär på ett DS-barn tar bort det. Därmed inte sagt att detta är något man måste redogöra för för alla man känner. Ingen behöver veta att man gjort abort (man kan säga att man fått missfall). Ännu bättre: berätta inte för någon att du är gravid, förrän testerna är gjorda och allt är grönt.
  • Anonym (Rädd)

Tror inte på månlandningen. Bara mina närmaste vet detta och inget jag skulle säga rakt ut. Tror vi har varit på månen men mkt senare än vad dom säger.

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?