• Anonym

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min mörkaste hemlighet är att jag är besatt av Pearl Jam och Eddie Vedder.(!) Tänker på honom hela dagarna, pratar med honom, låtsas att jag är hans hembiträde, läser allt jag kan komma över om honom och undrar hela tiden vad han gör just nu, vad han hade gjort i min situation, hur det skulle vara att vara hans hustru osv osv. Så här har det varit i flera år och det är fan inte friskt.

• Anonym

Jag är attraherad av min killes bror! Min sambo har hittat sexnoveller jag har skrivit om honom så han vet, men han tror att jag har släppt det nu... det har jag tyvärr inte!

• Anonym
    Anonym (berörd) skrev 2012-07-22 00:20:54 följande:
    Men stackare. Vilken elaking till morsa du verkar ha . Och resten av familjen också för den delen. Har du funderat på att bryta med dem (vill inte uppmuntra till det men de verkar mest förpesta ditt liv). Hoppas du har modet att ryta ifrån till dessa människor. Du berörde mig. Kram!
    Ja, det är jättejobbigt. Jag har försökt ta avstånd men jag är på tok för familjekär vilket dom vet... MEN jag har iaf kommit till den punkten att jag känner att jag inte behöver min mamma i mitt liv längre. Mina barn behöver ändå inte en sån mormor som är så elak.. Mina bröder har jag knappt ngn kontakt med heller längre. Har inte pratat med dom på över 2 år Tack för din omtankeHjärta
  • Anonym

Mina mörkaste hemligheter kan jag inte skriva ut men några andra, lite mer milda hemligheter kan jag dela med mig av.

En är att jag ströp min sambos katt för flera år sedan. Vi skulle göra oss av med henne, men ingen ville ta över henne. Så en dag när jag var ensam hemma så tog jag in katten i badrummet, tog tag och började klämma så hårt jag kunde runt halsen med ena handen. Minns att jag höll på att få panik efter en stund för katten slutade inte sprätta och röra på sig och jag skulle inte orka hålla mitt hårda grepp mycket längre. Minns ångesten jag fick då, när jag tänkte att jag kanske måste släppa till slut och att katten kommer överleva men kanske blir gravt hjärnskadad eller något. Lyckades till slut byta hand fort som ögat och som tur var så var det inte långt ifrån dödsögonblicket för jag hade aldrig orkat strypa den någon längre stund med vänster hand. När den äntligen var död och jag vågade släppa så skakade mina armar något helt sjukt av adrenalinet och ansträngningen. Lade katten i en påse och slängde i soprummet. Det kändes så sjukt skönt när den äntligen var död, jag hatade verkligen den där katten, var så underbart att äntligen få slippa den. Har inget dåligt samvete för det än idag. Till sambon sade jag att den hade flyttat till en annan familj.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-01 22:10:51 följande:
    Mina mörkaste hemligheter kan jag inte skriva ut men några andra, lite mer milda hemligheter kan jag dela med mig av.

En är att jag ströp min sambos katt för flera år sedan. Vi skulle göra oss av med henne, men ingen ville ta över henne. Så en dag när jag var ensam hemma så tog jag in katten i badrummet, tog tag och började klämma så hårt jag kunde runt halsen med ena handen. Minns att jag höll på att få panik efter en stund för katten slutade inte sprätta och röra på sig och jag skulle inte orka hålla mitt hårda grepp mycket längre. Minns ångesten jag fick då, när jag tänkte att jag kanske måste släppa till slut och att katten kommer överleva men kanske blir gravt hjärnskadad eller något. Lyckades till slut byta hand fort som ögat och som tur var så var det inte långt ifrån dödsögonblicket för jag hade aldrig orkat strypa den någon längre stund med vänster hand. När den äntligen var död och jag vågade släppa så skakade mina armar något helt sjukt av adrenalinet och ansträngningen. Lade katten i en påse och slängde i soprummet. Det kändes så sjukt skönt när den äntligen var död, jag hatade verkligen den där katten, var så underbart att äntligen få slippa den. Har inget dåligt samvete för det än idag. Till sambon sade jag att den hade flyttat till en annan familj.
    Den både kissade och bajsade på sig när den dog by the way. Kommer ihåg att jag var lite nervig över att sambon skulle observera att det stank kattpiss av badrumsgolvet, men det gjorde han inte.
  • Anonym
    Anonym (Fia) skrev 2012-08-01 22:16:46 följande:
    ...
    Jag kan inte hålla det inne; du kan inte vara riktigt frisk!

Jorå... Eller, ja - beror väl på hur man definierar frisk?
  • Anonym
    lillajagsommor skrev 2012-08-01 22:23:44 följande:
    Fy hur kan man strypa en katt :s

Jag skrev tidigare om våra sommarkatter! Ett slag över nacke och huvud så är det klart, att strypa en katt låter hemskt
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-01 22:34:09 följande:

Jag skrev tidigare om våra sommarkatter! Ett slag över nacke och huvud så är det klart, att strypa en katt låter hemskt
    Lustigt, men slå ihjäl katten kunde jag inte göra. Jag var inte helt säker på att jag faktiskt skulle lyckas döda den med ett slag eller två så jag vågade inte, och eftersom jag var tvungen att göra det i en lägenhet så ville jag inte riskera massa blod och klet heller. Strypa var den snabbaste och mest effektiva och mest diskreta sättet jag kunde komma på där och då.
  • Anonym

Tycker själv detta med att döda katten är fruktansvärt så tolka mig rätt, men
    Dock så var det ju inte ett val när det var sambons katt.

• Anonym

Sant, att vilja är en sak men att göra är en heeeelt annan..

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?