• Anonym (människa)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

• Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym (vill inte ha fle)

En av mina mörkaste hemligheter låter kanske inte så mycket för världen, men det är ett stort problem. Jag har säkert gjort värre saker, fast inget som gnager mig mentalt varje dag som denna.

Jag lurar min sambo.

Jag har ett barn med min sambo och han har en äldre dotter. Han vill ha ett till barn, och jag har ändrat mig fram och tillbaka. För ett tag sedan pratade vi om det och jag kände att ok - vi kör. Detta efter jag sett honom busa med en skara ungar. Jag blir så svag då. Det är så vackert.

...men jag ångrade mig kort därefter. Igen. Han vet inte om det. Han skulle bli förkrossad och jag ville inte krossa honom. Jag vill inte ha ett till barn. Bonusen och mitt biologiska räcker mer än väl. Jag vill verkligen inte ha fler!

Sen tycker jag det är skitjobbigt i början med bebisar. Jag orkar inte med första tiden. Det bryter ner mig. 

• Anonym (hemskt)

- Jag snodde pengar på mitt förra jobb, det som gjorde saken värre(?) är att chefen var en i min familj... Rättfärdiga det med att de hade så mycket pengar ändå, plus att de hade så dålig koll att de inte märkte. Funderar på att berätta men jag skäms så otroligt mycket.

- Jag har haft sex med många fler än vad jag säger att jag har. Vet ärligt talat inte hur många, men det är dubbelt så många än min officiella siffra... Kommer inte ihåg namnen på många av dem.

- Har haft sex med min dåvarande pojkväns tvillingbror. Det var han som var mest pådrivande och jag var jättefull (och ung) men det var ändå hemskt gjort av mig.

- Jag säger till alla att jag är dålig på att ljuga, men det stämmer inte. Jag kan ljuga mig blå och få folk att tro på det. Blir rädd för mig själv då min pappa är mytoman och jag är rädd att det gått i arv.

• Anonym (småstadstjejen)

jag har haft sex med närmare 100 st... varav minst 80 av dem före det att jag fyllde 23, både kvinnor och män men övevägande män- tyvärr-. redan innan jag fyllde 18 hade jag haft sex med 40-50 st de allra flesta minns jag inte namnet på men jag skrev en lista när jag var 18-19 och då kom jag iaf håg förnamnet på de flesta. Jag skäms inte ett dugg över detta, men folk reagerar så jävla starkt på det när man berättar (har nämnt det för någon i bland) att jag kniper käft om det, min man vet dock och han bryr sig inte direkt.

Jag har snott tiotusentals kronor från tidigare arbeten och har lyckats mörka över det när det har upptäckts, en chef blev till och med omplacerad eftersom hon slängda anklagelser till höger och vänster (och därmed inte gick den rätta vägen när det försvinner pengar) till anställda (dock inte till mig).

Jag har inget körkort, men har ändå kört bil full vid några tillfällen i min ungdoms dagar....en taxibil bland annat som jag fick lov av ägaren att köra..bara från en husvagn till en parkering mitt i natten iofs men ändå.. jag var den som var "minst full" och därför fick jag flytta den... höll på att gå riktigt illa för jag var trots allt så full att jag inte såg handen framför ögonen

• Anonym (dummer)

Jag känner en otrolig irritation mot min svärmor och jag vet inte varför! Ofta då jag vet att hon ska komma på besök försöker jag komma undan och ringer hon så svarar jag inte utan ringer upp långt senare.

Jag tycker själv att jag är jättedum och det värsta är att hon inte får någon möjlighet att träffa sitt barnbarn så ofta eftersom jag alltid tar med mig barnet då jag är iväg .. Jag tycker att hon är så intensiv hela tiden och hon lyckas tyvärr alltid dyka upp vid fel tillfällen.

• Anonym (tråkigt för dig)
    Anonym skrev 2012-07-09 05:20:49 följande:
    1. Jag ljög för min kille en gång när vi gjort slut å han hade en annan, om att jag var gravid..
    2. Jag har varit otrogen mot honom fler än 4 ggr
    3. Jag har strippat i cam för pengar..
    4. Jag älskar att peta i näsan!!! Gud det är skitkul att dra ut stora snorkråkor.
    5. Jag har pojkvän men jag tror jag attraheras mer av kvinnor.. Tittar bara på lesbiskt porr när jag onanerar.
    6. Ibland känner jag att jag inte kan lämna min kille för det skulle göra hans mamma överlycklig (vi hatar varandra) och jag vill inte ge henne den lyckan.
    Varför lämnar du inte din kille om du varit otrogen mot honom flera gånger, attraheras av kvinnor och hatar hans mamma? Låter som ett väldigt jobbigt och tråkigt liv utan harmoni och lycka.
    Träffa en tjej i stället som du tänder på och som kanske har en mamma som du kan gilla (som vän). 
  • Anonym (tråkigt för dig)
    Anonym skrev 2012-07-09 09:52:28 följande:
    Att jag ligger med min väninnas man och gjort det i snart ett år trots att vi inte har några romantiska känslor för varandra så gör han mig så fruktansvärt kåt så jag kan inte låta bli.
    Vidrigt gjort av dig och av honom. Sluta med det.
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?