Anonym skrev 2012-07-10 16:40:51 följande:
Men "snälla" människa är du korkad i kvadrat? Har du läst hela denna tråd? Om nu mot all förmodan (för du tramsar) din fd man skulle försvinna spårlöst så lämnar FL ut ditt IP-nummer och vips så sitter du i finkan som misstänkt!! Så går det tydligen till!
jo men visst... då får de göra det... att jag skulle klara att övermanna honom är rent löjligt haha... jag är 3 huvuden kortare än honom och väger 35 kg mindre än honom, är akademiker och tunn och han är muskelbyggande uniformsarbetare (utan att nämna yrke)- dessutom bor vi x antal mil ifrån varandra så jag lär ju inte kunna åka dit obemärkt utan att kollegor och familj märker att jag lämnar hemorten liksom.. det är ingen fara.. försvinner han är jag den första som jublar och tacksamt tar emot ett lögndetektorstest. och med de fängelsestraffen v i har i Sverige så kan jag tom tänka mig att sitta av några år som oskyldigt dömd bara för att leva lycklig med vetskapen att någon tog honom till slut
Så klart är det ingen som vet vem jag är här heller.... men jag välkomnar polisen om de knackar på min dörr- tror att jag dessutom skulle kunna komma undan ganska lindrigt OM jag själv satte planerna i verket med tanke på allt han utsatt mig för under och efter äktenskapet..var för övrigt en polis som högt sa "man kan ju önska att någon blir riktigt förbannad på honom och röjer undan honom" hehe... så då kan jag ju lägga över anklagelserna på den polisen isf..
Men som sagt... inget jag skulle klara av att göra då han är väldigt stark och väldigt våldsam... men fantisera får man ju göra
Med tanke på det du skrev.. är det ingen som knackat på hos de som antytt att de tänder på små barn än?