• Anonym (Vad säger jag?)

    Min kille fejkstönar!

    Jag älskar min kille över allt annat, vi har ett bra sexliv och kan prata om hur vi vill ha det, vad vi tänder på osv. men det finns någonting jag stör mig på otroligt mycket och jag vet inte hur jag ska säga till honom. Han "fejk-stönar". Jag vet ju hur han låter "normalt", men ibland lägger han på något slags fejkstön (för han tror att det gör mig kåtare?) och det är SÅ irriterande. Jag tappar lusten totalt, kan inte njuta, utan tänker bara på hur irriterande det är. Värst är när han har kommit och han ska ge mig orgasm med handen, vibrator eller vad som. DÅ stönar han. Det känns så löjligt! Har bara lust att säga till honom att vara tyst, men det känns så elakt! Har någon varit med om samma sak? Vad har ni gjort/sagt?

  • Svar på tråden Min kille fejkstönar!
  • Tyavanin

    På tal om fejkstöna! Jag har en kompis vars dejt fick veta att hon gillade killar som stönar.... Efter det så stönade han bara av att röra henne... Hon tappade suget helt!

  • Anonym

    Nästa gång ni har sex, säg att du vill pröva något nytt och gryyyyymt sexigt, och så sätter du en munkavle på honom?

  • pluvdo
    Anonym skrev 2012-07-09 14:04:14 följande:
    Nästa gång ni har sex, säg att du vill pröva något nytt och gryyyyymt sexigt, och så sätter du en munkavle på honom?
    ... för man kan inte stöna med munkavel? Fail.
  • Anonym
    pluvdo skrev 2012-07-09 14:06:39 följande:
    ... för man kan inte stöna med munkavel? Fail.
    Sätter hon ett snöre över så får hon räkna med att det inte hjälper
  • hedmanpazio

    1. Inte sagt någonting som du ju tvekar att göra? Och fortsatt ha dåligt sex

    2. Ta upp det och få bra sex igen.

    Ett tredje alternativ skulle jag vara intresserad av att höra vad det skulle kunna vara.    

  • Anonym

    du får väl helt enkelt slänga ur dig nån gång när ni inte har sex i nåt passande samtal att "jag tycker det är så larvigt med folk som stönar överdrivet för de tror att det låter sexigt"

    se om han reagerar
    kan tycka det vore lite svårt att säga det precis under sexet, bör ju bli avtändande för er båda.

  • Anonym

    Slå igång en porrfilm och klaga på när dom fejkstönar?

  • RockaTot

    Du behöver ju inte säga att du fattar att han fejkstönar utan bara säga att du tänder på att han är tyst, inte att du inte tänder på att han stönar. Kan ju säga att du tappar koncentrationen, stämningen eller nått och kommer av dig... Det kan han väl ändå inte ta illa upp av och så slipper han fejka med utan att "tappa ansiktet".

  • Anonym

    Lägg fingret på hans mun och säg "schh..." lite sensuellt bara 
     

Svar på tråden Min kille fejkstönar!