• Lollan1

    Nya vänner i Trestadsområdet?

    Hej, har kollat runt bland liknande såna här trådar men då är det oftast gravida/mammor som söker kontakt med andra i samma situation. Jag har inga barn och vill därför inte lägga mig i de andra trådarna som skapats, men jag har växt ifrån de flesta ur min gamla vänskapskrets och söker därför efter nya bekantskaper. Det spelar mig ingen roll huruvida ni har eller väntar barn, eller är barnlösa. Ålder spelar heller ingen stor roll, det är viktigare med personliga egenskaper :)

    Jag är 22 år, bor i Uddevalla med min katt, om några månader ska jag dock bli sambo med min pojkvän. I höst ska jag börja läsa på Högskolan Väst.

    Jag skulle vilja träffa nya människor och upptäcka nya saker. Jag är inte så himla mycket för fart och fläng, fester och krogen hit och dit (Klart att det händer då och då, men finns mer intressanta saker att göra) Jag saknar någon att bara ta en fika med, eller diskutera saker med. Bara umgås helt enkelt.

    Någon som känner likadant?

  • Svar på tråden Nya vänner i Trestadsområdet?
  • zemer

    Hej. Jag heter Jessica, bor i Uddevalla med min man och vi väntar vårt första barn, är 24 år :)

    Tycker det är svårt att skaffa nya vänner då det tar mig en stund att öppna mig för folk.. (inte som min man som kan prata med alla om allt :) 

  • Lollan1
    zemer skrev 2012-07-16 16:02:50 följande:
    Hej. Jag heter Jessica, bor i Uddevalla med min man och vi väntar vårt första barn, är 24 år :)

    Tycker det är svårt att skaffa nya vänner då det tar mig en stund att öppna mig för folk.. (inte som min man som kan prata med alla om allt :) 
    Hej. Ja, lite så är jag med. Dessutom är det svårt att hitta ett bra sätt att träffa nya människor också tycker jag. Då det är lättare att ta den allra första kontakten via internet så därför testade jag här. Kul att få svar :)

    Vad sysselsätter du dig med om dagarna då, och vad intresserar dig? :)

    Vill du inte prata mer öppet så i ett forum, så är det bara att skicka ett PM till mig :)
Svar på tråden Nya vänner i Trestadsområdet?