• Li02

    Hjälp, var kan man ta prover?

    Hej!
    Jag och min kille börjar bli desperata för att vi inte får någon hjälp någonstans, pga att jag är 47 år.. Vi vill jättegärna testa provrörsbefruktning först, (min kille sitter i rullstol efter en olycka), steg två blir nog äggdonation. Givetvis kan man inte göra det i sverige, men i tex Riga så går det ju.

    De vill ju dock ha några prover först för att se om det är lönt försöka alls med mina ägg, och till slut lyckades jag få göra några av dom här på en privatklinik, och de visade jättebra värden.
    Men jag fick inte ta alla prov de ville ha, det har varit stopp överallt pga min ålder, och jag förstår inte varför riktigt men så är det..  

    Det jag behöver ta är Antimillera, (AMH)  och Estradiol.

    Hjälp snälla ni med att tipsa om någonstans de kan tänka sej göra det på mej, det hänger ju helt på det hur vi ska göra, och de i Riga förstår inte att jag inte kan få hjälp att ta dom någonstans.

    Om de testen är bra vill vi så gärna prova åtminstone en gång med mina ägg, och är de proverna dåliga så vet vi ju åtminstone... Jag vet att vi inte har tiden för oss precis, men man vill så gärna prova om det går...   
    Vi har fått bekräftat sent omsider tyvärr att vi måste plocka ut spermier från min kille om det ska bli några barn.. 
     
    Hoppas hoppas någon har ett tips....
           

     

Svar på tråden Hjälp, var kan man ta prover?